Agnes P.O.V

Ik had Doerak op Seth losgelaten. “Hey kleine, haal je deze kleine nog weg?”, vroeg hij aan mij. “Jullie zijn zo schattig samen.”, zei ik plagend. “Kom.”, zei Seth en hij zette Doerak op mijn schoot. “Ik heb nog iets voor je.””Even een seconde.“ Ik zette Doerak op de grond en die schoot direct tussen alle mensen door. “Ogen dicht.””Doe niet zo flauw.”, zei ik pruilend. “Oké.” Hij pakte mijn pols en deed er een zilveren armband om. “Wow, bedankt.”, zei ik en ik ging weer tegen hem aan liggen. “Past wel goed bij je.”, zei hij terwijl hij met een hand door mijn haar ging. “Waar is Dana?', vroeg ik toen ik me bedacht dat ik iets was vergeten. “In de keuken.”, zei Seth die probeerde Doerak van zich af te duwen die weer op zijn schoot was gesprongen. “Doe niet zo flauw, hij mag je.” Ik liep naar de keuken en zag Dana en Alex en had het gevoel dat ik een klein beetje stoorde. “Laat maar.”, zei ik lachend. “Wat is er?”, vroeg Dana. “Niks.”, lachte ik. “Ik stoor zo te zien.””Nee, wat is er?”, vroeg Dana. “Kom. Ik heb iets voor je.””Wat?”, vroeg Dana nieuwsgierig. Ik haalde een tas tevoorschijn.Ik had samen met Alice een hoop panterprintspul gekocht. “Je kent me te goed.”, zei ze. “Knuffel?” “Yeee.”

Ik gooide mijn schoenen op de grond en had geen zin om de rest van mijn kleren uit te trekken. “Je bent de beste zus ooit, wist je dat?”, zei Dana. “Jij ook.” Ik friemelde aan het armbandje van Seth. “Weet je wat ik gemist heb vanavond?”, zei ik opeens heel verdrietig. “Wie?””Mama, Papa, de normale Jay...” Dana knuffelde me en ik veegde een traan uit mijn ooghoek. “Ik ook.”, zei ze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen