Foto bij Chapter 38

Abby POV

Zo ziet Abs er ongeveer uit. alleen het haar is iets andersster, iets dat meetr lijkt op Alice haar kapsel xD

Nu dat Jasper was jagen was ik heel alleen, maar het moest. Ik ging wel iedere dag naar hun huis toe om met Renesmee te spelen. Ze was echt zo schattig en coowl tegelijkertijd. Alleen het was vervelend als ze je had verkleed en filmde. Het was wel leuk en Jasper kwam toch na 3 dagen terug. Renesmee hield wel veel van koken en ik niet zo erg veel dus we kookten vaak samen en aten het lekker op. Ze was blij dat ze eindelijk iemand had gevonden waar ze cake mee kon bakken en daarna het lekker op kon peuzelen. We hielden ook een slaapfeestje en toen we ’s ochtends wakker werden was iedereen weer terug.
‘Lekker geslapen?’ Vroegen ze.
Mijn verjaardag naderde en ik had ze allemaal uitgenodigd. Mama zou met Carlisle en Esmé gezellig gaan praten terwijl wij boven op mijn zolder kamer een feestje hadden.
4 april brak aan en ’s ochtends werd ik vroeg wakker.
‘Gefeliciteerd.’ Zei Jasper zacht. Hij kuste me op mijn voorhoofd en daarna op mijn wang.
‘Dankje.’ Fluisterde ik. Het was pas half 9.
‘Weet je waar ik vannacht over heb nagedacht.’ Zei Jasper plotseling tegen de deur van de badkamer.
‘Nee.’ Zei ik en deed de deur open. Ik had dan nog geen broek aan, maar de rest was oké.
‘Dat we nog steeds niets hebben gehoord van school, nog niets anders geregeld, niet laten horen hoe lang het nog zou duren.’ Zei Jasper. Daar dacht ik ook soms aan.
‘Inderdaad.’ We liepen naar beneden toe. Mama was er niet, want ze had vroeg dienst.

Reageer (3)

  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden
  • Estiii21

    Snel verder
    Happy bd Abs

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Ooh 4 april, ik ben 3 april jarigx
    Gefeliciteerd Abby!
    Snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen