Foto bij 022 - Dreaming of mornings too come..

''Lovers, keep on the road you're on''

Zayn Jawaad Malik.
Min of meer had ik de hele week niets anders gedaan dan denken aan Londen en eindelijk was het zo ver. Ik trek mijn koffers achter me aan en gooi ze achter in het busje. Zonder reden beukt Louis me vrolijk aan de kant om vervolgens zijn eigenkoffers hardhandig boven op de mijne te gooien. Ik kijk hem even flauw aan en loop dan weer naar binnen om te kijken of ik nog wat vergeten ben, wat amper kon. Ik was niets vergeten en eindelijk had iedereen hun spullen het busje ingewerkt en konden we naar Londen. De hele weg prakkiseer ik over hoe ik Sophia moet begroeten, moest ik haar een knuffel geven, of afwachten wat zij deed. Of .. nee ik moest gewoon afwachten wat zij deed. Waarom dacht ik hier ook in hemelsnaam over naar. Ik kijk uit het raam en laat mijn hoofd tegen het raam aan leunen. Het saaiste van dit alles vond ik het reizen, we zagen veel van Groot Brittannië wat ik geweldig vond, maar het nadeel was het vele reizen en altijd maar op weg zijn naar de volgende bestemming. Maar we hadden eindelijk met onze manager afgesproken dat we op huizenjacht konden gaan in Londen. Aangezien het, het meeste centraal was voor ons. Ik ontwaak uit mijn gedachte door de trillingen van mijn Blackberry en zie Sophia haar naam op het scherm staan. ‘Hé Sophia.’ Zeg ik enthousiast en ik zie meteen Harry om kijken en hij trekt zijn wenkbrauwen eens enthousiast op. Ik rol met mijn ogen en negeer hem verder. ‘Hé Zayn, je weet dat ik je graag wil zien maar het kan niet eerder als laat vanavond.’ Mijn enthousiasme zakt een beetje weg. ‘Geeft niets, het duurt ook nog wel even voor dat we er zijn.’ Lieg ik. Ik zie het bordje Londen 20 miles al staan. ‘Oké dan ga ik me klaarmaken voor werk, en dan sms ik je over de tijd en de plaats oké?’ ik kuch een keer en bevestig dat het goed is. Snel daar naar hangt ze weer op. Sinds twee dagen had Sophia een baantje, het leek haar een goed idee om meer afleiding te krijgen aangezien wanneer ze thuis was nog veel aan Marc moest denken. Ik had er mee ingestemd maar nu voelde het kut voor mezelf aangezien ik een middag met Sophia had verwacht. ‘en?’ ik kijk Harry aan die met een verbaast gezicht naar me kijkt. ‘heb je een date?’ ik schud mijn hoofd. ‘je weet dat het niet zo zit.’ Mopper ik en stop mijn Blackberry weer in mijn hoesje. ‘kom op, Sophia dit, Sophia dat… je doet niets anders dan over der praten, of je denkt aan der.’ Ik schud mijn hoofd en laat me weer weg zakken in de bank en kijk naar Liam die naast me zit. Hij haalt zijn schouders op als teken dat hij zich er amper aan stoort en ook hij doet even zijn ogen dicht.

Als we bij het appartement aankomen die onze manager voor ons heeft geregeld delen we eerst de kamers in. Ik deel weer een kamer met Liam en deze keer ook met Niall. Louis deelt zijn kamer met Harry en zo zijn we zoals altijd weer ingedeeld. Wanneer ik mijn spullen heb uitgepakt besluit ik maar even online te gaan op twitter om de fans even weer wat te smullen geven. ‘’We are back in London. (: x’’ ik wist dat er meteen op gereageerd zou worden en probeer hier en daar wat fans gelukkig te maken door ze een antwoord te geven. Ik hoor hoe mijn Blackberry twee keer trilt en zie dat ik een ping heb van Sophia: ‘’Vanavond rond half negen Tower Bridge?’’


Sorry dat ik gisteren niet geschreven heb! Weer begin van school en dan heb ik het net iets drukker.
Ik hoop dat jullie het nog beetje leuk vinden =D

Reageer (12)

  • Queensbury

    'Zayn en Sophia zaten onder een brug', zingt Elena, ghehehe (pirate)

    1 decennium geleden
  • Casanova

    Oeh gezellig man, met z'n tweeën onder de brug woohoo. Sophia is cute maar hee dude dit verhaal lijkt echt zwaar op mijn leven trouwens. Zayn is fucking cuuuuute en ik ga je morgen stalken om verder te gaan loveya.

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Oh my. Ik hou dus echt zo veel van dit verhaal. Ik vind echt dat je dit verhaal goed beschrijft. Sophia zegt namelijk dat ze geen relatie wil omdat het net uit is. In elke andere story zou ze allang zijn gevallen voor Zayn, maar jij laat het lekker lang duren, en dat vind ik echt geweldig. En je schrijfstijl is ofcourse fuckin' leuk dus ga maar heel snel verder <333

    1 decennium geleden
  • Glamor

    verder !!

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen