Foto bij - 002.

Ik heb al tot 14 geschreven.
Hoe snel ik activeer, ligt aan jullie <3.

Met een zucht stapte ik uit de douche vandaan. Ik hoorde stemmen beneden, wat inhield dat de nieuwe buren al binnen waren. Ik wreef het damp van de spiegel en wierp er een korte blik in. ik zag er niet normaal slecht uit. Ik had een aantal dagen niet geslapen en dat kon je duidelijk aan me zien. Ik mopperde wat, terwijl ik mijn lichaam afdroogde met een handdoek en die vervolgens strak om me heen wikkelde. De badkamer – mijn badkamer – grensde natuurlijk aan mijn slaapkamer en ik wandelde die rustig binnen. Vervolgens slaakte ik een gilletje. De nieuwe buurjongen stond in mijn kamer en draaide zich meteen om. 'Wat doe je in mijn kamer?' vroeg ik meteen.
De jongen keek even om zich heen en liet toen zijn ogen over mijn lichaam gaan. Aan zijn blik te zien genoot hij van wat hij zag en ik rolde even met mijn ogen. 'Ik – euh.'
'Ogen zijn hier, hoor.' mompelde ik, lichtelijk geirriteerd, toen hij wel praatte, maar niet het fatsoen had om me aan te kijken. Zijn ogen schoten meteen omhoog en hij glimlachte liefjes. 'Wat doe je hier?'
'Sorry, ik was op zoek naar het toilet.' Iets in zijn ogen vertelde me dat hij heel goed kon liegen. We hadden namelijk ook gewoon een toilet beneden. 'Die beneden was bezet namelijk.'
ik hield de handdoek nog dichter me aan, toen ik merkte dat hij het allemaal wel bijzonder intressant vond. 'Oh, nou als je de gang op loopt naar rechts, dan de tweede deur aan de linkerkant.'
'Dankjewel.' zei hij, terwijl hij zijn ogen strak op me gericht hield tijdens het verlaten van de kamer. Zodra de deur achter hem dicht viel, slaakte ik even een zucht van geluk en kleedde ik me snel om. Straks kwam hij nog terug..

Ik wandelde de woonkamer binnen en zag hoe iedereen daar zat. Mam en mijn nieuwe buurvrouw met een grote grijns op hun gezichten. Kennelijk zouden hun de beste vrienden worden. Mijn vader en de buurman zaten wat te kletsen over hun auto's en ik hoorde pap zuchten dat hij maar weer eens een nieuwe moest aanschaffen en dacht aan een Audi. De buurjongen, waarvan ik de naam nog steeds niet wist, zat op de bank en bekeek me aandachtig. Kennelijk beviel het hem niet zo als net, maar hij leek het er mee te kunnen doen. Ik zuchtte even en wachtte tot mam me een opdracht zou geven.
'Oh hemel! Lieverd, ik ben vergeten een salade te maken. Zou je dat voor me willen doen?' Ik wist het. Mam had namelijk een slecht geheugen en zou zoiets als een salade vergeten.
'Oh Kyle, misschien kan je Amber wel even helpen?' stelde de buurvrouw nu voor en ik schudde meteen mijn hoofd.
'Oh, nee hoor. Jullie zijn de gasten. Iets simpels als een salade kan ik wel aan.' glimlachte ik, maar het werkte niet. Kyle was zelfs al opgesprongen en wachtte geduldig tot ik hem de weg naar de keuken zou vertellen. Ik rolde even met mijn ogen en wandelde naar de keuken, met Kyle achter me aan. Als hij maar niet rare dingen ging doen, want dan zou ik hem zo weer de keuken uittrappen. Ik hoorde nog net hoe mam met de buurvrouw besprak hoe goed we wel niet bij elkaar paste en ik zuchtte even. Dit ging nog leuk worden. Ik dacht dat hij aan het keukeneiland ging zitten, maar hij ging gewoon achter me staan, toen ik spullen pakte en ik hoorde nog net hoe hij een paar woordjes in mijn oren fluisterde. 'Ik vind je leuker zonder kleren aan.'

Reageer (15)

  • LynnieTomlinson

    Kyle lijkt me zo'n enge naam!

    1 decennium geleden
  • Moustaches

    I love your story!!!! (H)

    1 decennium geleden
  • Frappucino

    Huuuuh als je vriendje dat tegen je zegt vind ik 't wel lief, but guys like Kyle.. Gross, haha. <3

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Estiii21

    snel verder
    Laat Louis'tje maar snel komen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen