weet ik veel...

~Naomi POV~

Ik was nog steeds met Gabriëla aan het praten, toen Logan binnenkwam, gevolgd door Camille. Logan wenkte me, dus ik stond op en liep naar hem en Camille toe. "Camille wil wat zeggen." zei Logan en hij knipoogde naar me. "Het spijt me dat ik me zo misdragen heb." zei Camille, terwijl ze naar haar voeten keek. "En ik zal voortaan proberen me in te houden." Ik wist niet of ik haar moest geloven. "Is goed, hoor." zei ik. "maar ik vind het wel vervelend dat ervoor niks vlekken in mijn kleding zitten, want het was niet nodig om zo te flippen. Ik vind Logan namelijk helemaal niet leuk." loog ik. "Hmmm..." zei Camille. "Ik denk dat ik maar moet accepteren dat jullie vrienden zijn." Logan knikte en ik dacht:"Waren we maar meer dan vrienden." Camille zei ons gedag, gaf Logan een kus op z'n wang en liep weer weg. Ik ging weer zitten. Carlos en Kendall waren eindelijk gestopt met gamen en waren nu ook met Nicole aan het praten. Gabriëla stootte me aan en zei:"zUllen we gaan? Ik begin moe te worden." Ik merkte dat ik zelf ook moe was."Ja is goed." We stonden op en Nicole zei:"Wacht even. Ik ga mee!" Ze zei gedag en stond ook op. "doei!" zei ik tegen de jongens en we wouden weglopen, maar Kendall riep:"Wacht even! Ik moet Gaab wat vragen." Hij stond ook op en fluisterde iets in haar oor. Gabriëla knikte en knuffelde hem ineens. Kendall straalde weer helemaal. Toen we 2J haddeen verlaten vroeg ik aan Gabriela wat Kendall had gevraagd. "Ja dat wil jij wel weten, he?" Gabriëla keek me lachend aan. "ja zegzegzeg!" smeekte ik. Ook Nicole keek haar smekend aan. "Oké, oké. Ik vertel het wel." zei Gabriëla. Ze lach ondertussen bijna blauw va het lachen, omdat ze er wel van hield om mij een beetje te pesten. "Kendall vroeg me...of ik verkering wou!" schreeuwde ze hysterisch. "Echt?"vroeg ik. "Ja!" Gabriëla sprong als een debiel op en neer. Ze sprong me om de nek, daarna omhelsde ze Nicole en riep:"Ik heb verkering met een super lekkerding!!" Nicole en ik konden onze lach nu niet meer inhouden. Ineens hoorden we allemaal geroep en gescreeuw uit 2J komen. We renden geschrokken terug. Gabriëla klopte en riep:"Kendall wat is er!" Ze was erg geschrokken, net als Nicole en ik. James deed open. Hij zag er alles behalve geschrokken uit. Hij had een gigantische grijns op z'n gezicht. "wat is hier aan de hand?"vroeg ik. Ik keek de kamer rond. Logan en Carlos stonden met Kendall in een soort cirkel en het leek wel alsof ze net hadden rondgesprongen. Allemaal hadden ze dezelfde grijns als James. "Eh...we waren even aan het vieren dat Kendall eindelijk Gabriëla heeft gevraagd." zei Logan met een lach. Gabriëla en Kendall begonnen allebei te blozen. "Jeetje, we schrokken ons rot. Kon het niet iets minder?" "Moeten jullie zeggen. We hebben je wel gehoord, hoor Gabriëla." zei Carlos. "ik heb verkering met een super lekkerding!" Hij deed een vet goede imitatie van Gabriëla. De jongens begonnen weer te lachen en Gabriëla bloosde nog erger. "Nou goed, wij gaan weer. Doeg!" Nicole en ik liepen de gang op, maar Gabriëla aarzelde. Ze liep naar Kendall en drukte een kus op zijn wang. "Weltrusten!" "Slaaplekker" antwoordde Kendall en hij knuffelde haar even. "O, trouwens" Ik keek de jongens aan. "Jullie zijn echt de gekste jongens die ik ooit heb gezien." Ik lachtte. "dank je! Dat vatten we op als een compliment." zei Carlos en hij knipoogde. "het is ook een compliment." bekende ik en voor dat iemand kon antwoorden liep ik snel weg.

"Ik ga naar bed." zei Nicole. "Ja, doe maar. Kun je lekker van James dromen." zei ik. Ze stak haar tong uit en zei:"Hij is gewoon vetleuk. Nu ik hem ken, ben ik alleen nog maar verliefder." ze begon weer dromerig te kijken. Ik zuchtte, want naast mij stond Gabriela, ook met een dromerige blik, voor zich uit te staren. "dan ga ik maar als eerst weg, hè." zei ik en ik liep richting mijn appartement. "nee, jij gaat bij mij logeren." beval Gabriëla en ze trok me terug. "Waarom?" vroeg ik. "Omdat ik met je wil praten en dat kan niet tot morgen wachten." antwoordde ze. "Oké, dan haal ik mijn spullen op." Ik richtte me tot Nicole. "Slaap lekker! Het was gezellig." Ik knuffelde haar en zij zei:"Jij ook lekker slapen en bedankt voor de gezellige dag. iK voel me hier al helemaal thuis." Ik zwaaide nog even en liep mijn appartement binnen.

~Oke weer een hfdstuk. Ik had vandaag mn eerste schooldag((huil)) en heb nu al redelijk veel hw, dus het kan ff duren voor dat de volgende erop staat. Maar zeg je abo pleaze niet op, want ik ga hopelijk in de weekenden nog wel schrijven:) xxx~

Reageer (2)

  • Lucid

    Kendall(H)Gabriela
    Naomi(H)Logan
    Nicole(H)James
    Carlitos moet nog een wijfie xD
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
    IK HEB VERKERING MET EEN SUPER LEKKER DING (yeah)
    hahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen