Foto bij chapter 38

De octupus bedankt jullie voor alle reacties & vindt jullie ook erg lief :'D En wie wil mag hem een high five geven!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Louriox

    Ze mag niet dood gaan hè :(

    1 decennium geleden
  • SpinTheHarry

    *geeft octopus een high five*

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    AAh, zucht, hier wordt ik verdrietig van... Ik wil zo graag dat je verdergaat!!!!!!!! Ik wil graag lange reacties schrijven maar ik ben er niet zo goed in... Je verhaal is echt super! Fred en Alexie zijn zo schattig! Ik wil heel graag weten hoe het eindigt! Ik denk trouwens dat een einde waarin zij doodgaat, niet betekent dat het geen mooi einde is. Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat een onverbreekbare eed wel breekbaar is, en dat er geen enge dingen gebeuren...
    Blegh, ik moet nog superveel huiswerk maken! In het weekend, van mijn eerste wek school! Wie verzint dat nou! (oke, dit intereseert jou denk ik helemaal niks...) Heel snel verder please!(H)

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Bij mij is het gewoon dat ik een langere reactie achter laat als ik de tijd heb, en de laatste tijd is dat helaas veel minder ;(
    In ieder geval wil ik liever een happy end hoor, dat lijkt me echt stukken leuker, maar als het anders zou lopen klaag ik ook niet omdat je sowieso leuk schrijft!

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    'In het begin van dit jaar, ongeveer,' zei hij. 'Je bloeide toen helemaal open. Door je vriendschap met Lana, denk ik en dan door Perkamentus. En opeens dacht ik: Oh God, ze is echt mooi.' Hij lachte even.

    Ik lag hier plat! :'D
    Haha, je moet gewoon op je gevoel afgaan en origineel zijn.
    Eindes zijn niet verdeeld over Goed en slecht, maar over hoe jij erover denkt en wat JIJ ervan maakt(krul)
    Sirius was absoluut niet mijn inspiratiebron(cat)
    En ik geef niet alleen lange reacties bij sad stukjes, het ligt er gewoon aan of ik inspiratie heb of niet
    (krul)

    Maar snel verder jij! :'D
    Ik ga nu ook schrijven en hopelijk vandaag posten
    Ola:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen