Foto bij W59

Oeps, sorry, idd dubbelgepost :$
Hier is dus het echte hoofdstuk

Oh ja, voor ik het (weer) vergeet: tief heeft ook een winx-story
Winx club - Het geheim van Domino

“Hoi Bloom, goedemorgen”, geeuwde Stella.
“Hoi Stella. Moe?”
“Ja. Musa komt me dadelijk aflossen. Kan je alweer wat bewegen?”
“Ja, de bloemen zitten losser.” Bloom slaagde er met wat moeite in rechtop te gaan zitten en haar armen te bevrijden. “Da’s beter”, zuchtte ze
“Hallo”, klonk plots een stem. Bloom en Stella draaiden zich om. Het waren de Trix. Bloom voelde dat ze weer kwaad werd.
“Stella, wat je ook doet, niet transformeren”, waarschuwde Bloom snel, voor ze ontplofte.
“Oh, wat ben je mooi”, pestte Stormy.
“Lockette,” riep Stella, “ga de anderen halen! Snel!” Lockette, die juist wakker was, vloog weg. De pixies sliepen op een veilige plaats in Blooms kooi. “Wat doen jullie hier?”, vroeg Stella kwaad aan de Trix.
“Kijken hoe het met ons lieve monstertje is”, lachte Icy.
“Jullie mogen hier niet komen!”
“Wij mogen overal komen, feetje. Griffin mag ons niet opsluiten zolang Lichtrots geen vonnis heeft uitgesproken”, grijnsde Darcy.
“Misschien mag ze jullie niet opsluiten, maar jullie mogen niet op Alfea komen.” Stella werd echt kwaad. Ook Bloom kalmeerde niet, ze werd steeds kwader. Ze zat weer in een doornstruik gewikkeld, maar ze had deze keer haar armen vrij en vocht om los te komen.
“Dat doet me er aan denken, heb jij niet geholpen toen Griffin ons opsloot? Misschien moeten we jou er ook maar even van langs geven. Wat jullie, zusters?”, vroeg Icy.
“Je hebt volledig gelijk, Icy. Wat jammer nou toch dat zij ons slachtoffer wordt”, lachte Stormy.
“Ja, inderdaad. Laat die andere Winx maar gaan lopen. Het is al leuk genoeg dat Bloom opgesloten wordt”, grijnsde Darcy.
“Maar wat zouden we met ons prinsesje doen?”, vroeg Icy.
“Laat haar het maar goed koud krijgen”, zei Darcy.
“Maak haar blind”, stelde Stormy voor.
“Doen we”, stemde Icy in. “Tenzij je liever een vriendinnetje van Bloom wordt? Je mag kiezen.”
“Ga weg, stomme heksen”, riep Stella kwaad.
“Dadelijk feetje, maar eerst …” Icy sloot Stella op in een blokijs en maakte haar blind. “Doei.”

Reageer (6)

  • nakito

    wow net zo vaag! Ik lees dit hoofdstuk net voor het eerst! Maar toch staat er al een reactie van mij :O

    1 decennium geleden
  • tief

    wat spannend. kan niet wachten tot je verder gaat. en dankje voor de reclame hier is een bloemetje(flower) voor jou.

    1 decennium geleden
  • Padme

    Arme stella.
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Smal

    Tudududuum :D spanni :D
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Eef95

    owow arme Stella, nu kan zo nooit meer in de spiegel kijken ;p

    Ik hoop dat het niet blijvend is zoals van Bloom

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen