Lilo's pov

"Alowa Lilo!" Ik werd langzaam wakker en keek op. "David??" Ik gaapte en rektte me uit. Maar dat betekend. "AUDREY!!!" Ik stond op en rendde vlug naar mijn tante en sprong in haar armen. "He kleine meid. David had zin om een golfje te pakken dus ging ik maar mee. En wie vinden we daar. Ons lievelings nichtje!!" Ik lachtte en zag dat David zich al had omgekleed en nu met zijn surfplank het water inrendde. "Wow die is snel." Grinnikte ik. Audrey kleedde zich ook om en haalde daarna iets tevoorschijn. "Kijk wat ik voor je heb gehaald." Ze hing een badpakje in de lucht dat ik metteen vast greep. "Wat is die mooi!!" Ik rendde gauw naar een boom en kleedde me erachter zorgvuldig om. De boom rook heerlijk. "Mmm.." Ik kwam achter de boom vandaan. "Aaaaaah!! Wat ben jij cutee, schattig, lief, geweldig, ongelooflijklief. Je ziet er fantastisch uit in dat pakje. Aawww zo schattig!" Riep Audrey histirisch uit waarna ze uit haar zak een peuk pakte en hem slapjes in haar mond stak. "Nee tante!! Niet doen! Dat is slecht voor je!" Riep ik halfboos, halfbezorgd. Maar het was al te laat ze had hem al aangestoken en ze keek me grijnzend aan. Ik zette mijn handen in me zij en keek haar boos aan. Ineens hoorde ik een sissend geluid. De sigaret was uitgegaan. Er drupte kleine druppels op de grond naast qwaar Audrey zat. David stond doorweekt en lachend naast haar. Ik grinnikte en stak me tong naar Audrey uit. Ze grijnste stond op en rendde lachend achter me aan. "Ik ga je pakken!" Ik lachtte en schreeuwde over het strand "Je kan me toch niet krijgen.

Na een paar minuten rennen werd ik moe en rendde ik wat langzamer waardoor Audrey me vastgreep en me naar het water toe nam. "Jij gaat kopje onder!" Lachtte ze. "Nee! Genade!" Grapte ik. Ik voelde hoe het ijskoude water mijn huid aanraakte en een bibber vloog over mijn hele lichaam. Uiteindelijk lag ik er helemaal in en ik zwom gauw weg van de kant zodat Audrey me niet kon pakken. Ik stak me tong uit en daagde haar uit. Ze grijnste trok haar kleding uit waaronder een bikini zat en sprong het water in.

Toch was het nog een leuke dag. Gelukkig maar.

Reageer (1)

  • endoflove

    ALOWAAAAAAAAA BRO(lol)
    STITCH(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen