Foto bij Jolteon vs Grumpig

Haidiehai

Grumpig rende met zen headbutt richting Jolteon.Daisuke bleef nogal rustig.
'Jolteon twee stappen naar rechts.' Zei Daisuke opeens.Jolteon ging snel twee stappen opzij en ontweek daarmee de zen headbutt.
'Wat?!' Riepen Hato en ik tegelijk en sprongen op.Daisuke begon te grijnsen toen hij onze reactie zag.
'Quick attack,Jolteon.' Riep Daisuke en Jolteon knalde tegen de rug van Grumpig.
'Grumpig gebruik je focus punch.' Riep Colida en Grumpig draaide zich om.Grumpig stond dicht bij Jolteon en kon hem dus hard raken.
'Spring naar achter!' Riep Daisuke en Jolteon sprong naar achter.
'Shadow ball nu.' Zei Daisuke daarna.Jolteon vormde de zwarte ball bij zijn mond.Colida grijnsde nu.
'Giga impact voordat de shadow ball compleet is!' Riep Colida.Grumpig stormde snel op Jolteon af.Hij was snel bij Jolteon die zijn shadow ball nog niet klaar had gevormd.
'Ik heb je.' Zei Colida.
'Nu!Thunder fang!' Riep Daisuke.De shadow ball verdween en Jolteon's elektrische tanden werden zichtbaar.Jolteon beet in Grumpig's arm zodat hij geen giga impact kon doen.
'He?' Zei ik.
'Die shadow ball was een afleiding.Je moest dichtbij komen zodat ik kon aanvallen.Je bent in de val getrapt.' Legde Daisuke grijnsend uit.
'Go!Daisuke!' Riep Hato.
'Gebruik quick attack om achter Grumpig te komen.' Zei Daisuke en Jolteon schoot weg.
'Psybeam,Grumpig!' Riep Colida.
'Doe je thunder Jolteon.' Zei Daisuke.Die krachtige aanval raakt Grumpig eerder dan psybeam.Grumpig wankelde naarachter en viel neer.
'Grumpig is niet in staat om verder te vechten.Daisuke en Jolteon hebben gewonnen.' Zei de scheidrechter.Colida deed glimlachend haar Grumpig in zijn pokeball.Jolteon wandelde naar Daisuke.Daisuke zakte door zijn knieën.
'Goed gedaan,Jolteon.' Zei Daisuke aaiend over zijn kop.Daarna deed hij hem in zijn pokeball.Ik sprong op en rende naar beneden toen Daisuke zijn badge had gekregen.
'Yo dat was gaaf!Hoe kan je zo vechten?!' Vroeg ik entousiast.
'Die Jolteon van jou vertrouwd jou met zijn ogen dicht.Hij weet bijna wat je denkt.' Complimeerde Colida Daisuke.
'Bedankt.' Zei Daisuke netjes.
'Nu is het mijn beurt.' Zei ik tegen Colida.
'Ga maar staan.' Zei Colida en wees naar de plek.Ik en Bulbasaur rende ernaar toe.
'Heb je er zin in,Bulbasaur?' Vroeg ik grijnsend.
'Bulba!' Riep Bulbasaur.Mijn eerste gymbadge zou ik winnen met mijn eerste pokemon.
'Drowzee kom eruit.' Zei Colida trots.De geele pokemon kwam tevoorschijn.Ik pakte mijn pokedez niet.Ik ging toch vechten met Bulbasaur.
'Oke Bulbasaur.Hier gaan we!' RIep ik en wees naar voren.Bulbasaur rende op Drowzee af.

Kort dat klopt maar ik wil slapen,dus vandaar:P

Reageer (3)

  • CursedDitto

    AAAAAAh, laatste hoofdstuk, snel verder!!!

    @C2 Pokemon komt in het weekend om 08.00 uur 's ochtends.

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    hey ik had ergens op tgv gehoord dat er nieuwe pokemon op tv kwam weet jij hoelaat en op welke zenderxd
    verder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    hey ik had ergens op tgv gehoord dat er nieuwe pokemon op tv kwam weet jij hoelaat en op welke zenderxd
    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen