Foto bij Chapter 40

Abby POV

‘De cadeaus van je moeder.’ Zei Jasper en ging tussen de cadeaus zitten.
‘Had ze met me afgesproken toen ik zogenaamd wegging.’ Zei hij. Ik liep naar het bed toe.
‘Wat een leuk cadeau.’ Zei ik en gaf Jasper een kus.
‘Een vriendje!’ Zei Jasper en grinnikte even. Ik ging naast hem zitten.
‘Wat lief.’ Ik wende mijn aandacht op de ingepakte spullen. Jasper pakte de grootste er tussen uit en legde hem op mijn schoot. Ik maakte het voorzichtig open. Het waren 3 grote lijsten om iets in te doen, in 2 daarvan zaten al 2 posters. Een van The Edge en Bono toen ze nog heel jong waren. Ik keek naar Edge toe, toen had hij nog haar, geen muts en nog niet een stoppeltjes baard en snor. Ik werd weer helemaal verliefd op hem, maar Jasper was leuker. In de andere lijst zat een poster van Jedward.
‘Oh My Jedward!’ Riep ik. Er zaten handtekeningen op en er was wat opgeschreven met lipstick. Ik las het.
Happy B-day with your 17th B-day. Have a awesome day with lots of presents! John and priceless Edward.
Jasper grinnikte. In de andere lijst zat niets. Ik dacht na en keek mijn kamer rond. Mijn blik bleef op Jasper rusten.
‘Ik wil een foto van jou en mij in deze lijst.’ Zei ik.
‘Dan gaan we dat zo regelen.’ Jasper pakte een ander cadeau. Ik maakte het open. Het was een fototoestel, een spiegelreflex camera. Ik maakte de doos open en haalde de camera er voorzichtig uit. Jasper pakte de accu en oplader en stak die in het stopcontact. Ik haalde de handleiding er uit en bladerde naar de snelhandleiding. Ik las het door en moest lachen.
‘Wat is er?’vroeg Jasper en kwam weer naast me zitten.
‘Hier staat bij de snel op weg handleiding: “Stap 1: haal de camera uit de doos.” Ik liet hem het boekje zien en hij grinnikte.
‘soms zijn er mensen die dat niet begrijpen.’ Zei Jasper. Ik legde de camera op het bed en gaf Jasper een knuffel.
‘Je moet nog 1 cadeau.’ Zei Jasper en duwde een envelop in mijn hand. Ik maakte hem open en het was een waardebon bij de foto afdruk winkel.
‘Abs, ik weet niet wat ik voor je moet kopen dus ik ga je nu ontvoeren naar de stad en jij gaat iets moois uitzoeken.’ Zei hij. Hij trok tilde me op en droeg me naar beneden toe. Hij pakte een jas van me en liep naar buiten toe en zette me in mijn auto.
Hij kroop achter het stuur en reed weg.

Reageer (2)

  • GoldSunshine

    hahahahah Priceless Edward hahaha
    Oh my Good Snape!!!

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    JEEH!(yeah)
    Ik ben jaloers op Abby, ik wil Jasper hebben:X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen