Foto bij Hoofdstuk 17: Een arrogante prinses?!

Zie hierboven een plaatje van een arrogant kijkende prinses.

Welkom lezers!
Dit is hoofdstuk 17. Ik hoop dat het een beetje wat aan is en niet doodsaai zoals de andere hoofdstukken. Als jullie afhaken dan begrijp ik dat wel, want er is een hoop geklets en weinig wol...
Maar... *tromgeroffel*... ik beloof je dat er meer gaat gebeuren de komende hoofdstukken. De voorafgaande hoofdstukken bestonden uit een prinses die een beetje heen en weer geduwd werd door een koning, een graaf, nog een graaf en nog wat andere mensen. Dat gaat veranderen, dus bereid je maar voor...

Dit wordt een beetje lang, maar ik moet veel zeggen.
Reacties zijn ontzettend welkom. Kudo's kunnen me eigenlijk vrij weinig schelen. Reacties, daar draait het allemaal om.

Als jullie op- of aanmerkingen hebben over/op de hoofdstukken, de titels ervan, de spelling, de verhaallijn, de zinsopbouw, de woordkeus, wat dan ook, ZEG HET en ik verander het. Behalve als het me niet aanstaat, maar daar kom je vanzelf achter.

Read well, move better

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Scandal

    1. Sprak me aan: ik heb het wel voor het verre verleden.
    2. Ik vind dat ze niet teveel van haar temperament mag verliezen. Die buiging mag misschien wel wat meer, maar een hofdame blijft een hofdame. =P
    Wat er verder nog moet gebeuren? Mag je helemaal zelf weten: ik zie zowel het concept zitten van dat ze naar haar oude liefde gaat zoeken, maar ook dat ze begrip of iets dergelijks kan opbrengen tegenover de graaf.
    3. Zou ik nu niet meer kunnen zeggen.
    4. Het sprekende mag van mij nog iets serieuzer. Maar hoeft niet per se. Die tijd stond nu niet echt bekend als een tijd van beleefdheid. Tenzij je toch meer richting de 18e-19e eeuw gaat, zou ik toch wel 'moeilijker' taalgebruik gebruiken. =)
    Maar zoals het nu is, vind ik het ook goed. =)

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verder
    1: omdat ik van historische romans houd, en er bijna geen zijn op Q
    2: dat mag jij weten hoorxd
    3: ik vind alles even leuk
    4: het taalgebruik vind ik leukxd

    you're welcomxd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen