[092] Scream
Ik zei toch dat het spannender zou worden ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Verder !!
1 decennium geledenxx
En die belofte heb je zeker meer als waar gemaakt -dat 't spannender zou worden-. Omg =o. Ik snap het even niet. Waarom moet Eline persé gillen. Wil die vampier zelfmoord plegen ofzo, met al die weerwolven? I mean, het is niet alsof hij het gaat overleven waarschijnlijk, zo in zn eentje tegen die hele roedel weerwolven. Ja toch? Die zijn toch zeker in de meerderheid en mínstens even sterk/of nog wel sterker als hij.. Dus waar sláát dit op? En waarom mogen practisch alle vampiers die zij ooit ontmoet heeft haar vanaf moment 1 al niet? Wat is dat toch, heeft ze soms een natuurlijke aanleg om vampiers af te stoten ofzo? *Grinnikt.* Het lijkt er namelijk haast wel op.. =$.
1 decennium geledenBut verder please. ^^. I'm very curious now girl..
wat stom gaat die vampier met de pupys verte(6)
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geledenxxx
snel, maar dan ook heel snel verder!!:D:D:D
1 decennium geledenXxX(K) <3