Foto bij - 100 -

- Victoria -

Deel 100! I'm so happy.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • coloredwords

    Oh god, nu wil ik ook zo'n lieve lange reactie plaatsen, maar ik ben daar zo vreselijk slecht in ;s
    Je bent gewoon aan fucking honderd! 100! 100! Dat zou ik in nog geen miljoen jaar kunnen ^^ PROFICIAT(nerd) *dat poppetje dat goldermenmbers hebben*
    Libra is een ass, dus ze mag best met Nicolas gaan, hij is nog wel fijn. Héhé, Perkamentus is wel een beetje subtiel, even Roxanne meer tijd geven ^^ slim slim ^^ (like doh, hij is Pérkamentus)
    Hermelien die de toverwetten aan haar laars lapt, waar krijgen we dat nog eens te horen x'D
    jij moet Snél Verder gaan :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • Tolstoy

    aaah! nummertje 100!!! Ik ben zo blij voor je en zo trots (A) Het is gewoon fantastisch dat Roxanne en Dumbledore Laura gaan terughalen en die smoes van dumbie was smart -wbw- (Ja aangezien mijn weddenschap met jou pas woensdag afgelopen is krijg je hem zelfs hier niet op je pc scherm gegooid.) Nicolas en Victoria zijn zo schattig samen, natuurlijk zijn draco en victoria veel schattiger (A) Ik vind dat Victoria -dat is best een lange naam om te typen, weet je?- Libra gewoon moet dumpen en met Nicolas gaan want Libra is, nu ja, ik vind der niet zo leuk. Je schrijft echt zo geweldig en dit verhaal is ook al zo geweldig maar ik heb zo het gevoel dat ik dit ietsje teveel zeg waardoor je het binnenkort helemaal beugehoord gaat zijn. -Wist je dat mijn rode nagelak super kleurt bij he toetsenbord, het ziet er zo cool uit als ik heel snel begin te typen maar goed ik wijk af en heb teveel redbull op- Jij moet echt heel erg snel verder want Laura moet gewoon terug komen en iets krijgen met Fred of was het george die de hele tijd aan der bed heeft gezeten? Ik weet het al niet meer! ö Hoe grof van mij, ik ga idt verhaal nog eens helemaal doorlezen denk ik. Maar dat wijkt er niet vanaf dat dit verhaal geweldig is. Net zoals Boulevard wil ik je een hele lange reactie geven omdat dit je f*cking honderdste hoofdstuk is, ik bedoel maar HONDERD dat is toch gewoon, fantastisch, niet? Maar mijn inspiratie raakt op, misschien moet ik er een heleboel enters in gaan steken waardoor'ie langer gaat lijken? Lijkt dat je wat? Nee dat ga ik niet doen want jij schrijft ook heerlijk lange hoofdstukken dus moet ik maar inspiratie gaan vinden voor een lange reactie -damn ik begin weer af te wijken- In ieder geval, Victoria moet het weer goed maken met Roxanne én met Draco en die Greengrasses moeten dringend een kus krijgen, op hun slaap, met een metalen honkbalknuppel, door Hagrid. Is dit al lang genoeg of wil je nog meer? waarom klonk dat verkeerd? Anyways voor de laatste keer deze reactie: Jij en je verhaal zijn geweldig dus héél snel verdergaan. (heart2)

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Je zit aan nummer 100!!!! Oh my god, oh my god, oh my god! Ik ben zo blij voor je! Je hebt dit echt verdient (:
    Ik ben ook zeer blij dat Roxanne en Perkamentus bezig zijn om Laura teurg te halen ^^ Daarmee kan Roxanne het goed maken met Victoria. Ik ben ook blij dat Perkamentus tegen Victoria zei dat ze Laura pas mag begraven in januari ipv nu ^^
    Ook vind ik Nicolas en Victoria ongelofelijk schattig, maar ik vind Draco en Victoria beter bij elkaar passen. Dus zei moeten terug bij elkaar komen ^^
    Haha, dan wordt Libra maar boos ^^ Het is ongelofelijk schattig dat Victoria met Nicolas naar Zweinsveld gaat. Libra moet dat maar begrijpen, oké normaal gezien je mag je je vriendin niet 'dumpen' voor je vriendje maar deze keer mag het wel is vind ik ^^
    Oh mijn god, ik ga proberen een zo lange mogelijke reactie te maken omdat dit het honderste deel is ^^ Maar ik weet niet of het goed gaat lukken :s
    Oh ja, Fred moet snel terug is eens voor komen. Je weet dat ik van Fred houd, en daarom dus eigenlijk ook wel van George, hij is zo komisch en zorgt dus voor een goede toets van humor in het verhaal (: En aangezien jij de schrijfster bent zorg jij voor die geniale humor (:
    Ik hou echt van dit verhaal, en ik denk dat ik dat al zo vaak gezegd heb dat je het beu bent om het te horen. Maar ik kan er niets aan doen, het is zo'n geweldig verhaal!
    Sorry het gaat toch geen lange reactie worden :s Iets wat ik heel erg vind want ik hou van dit verhaal en wou graag een heel lange reactie neer zetten om je te tonen hoeveel ik van je verhaal hou.
    Snel, snel, snel VERDER
    Ps: Nog eens een dikke proficiat!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen