yes people, I'M BACK!
toen ik een idee had van hoe ik verder kon gaan en wat ik in het hoofdstuk wilde zetten en begon te schrijven, werden de details ineens weer hele lappen tekst, which means, i've found my inspiration!
maaar.... ik heb sinds deze week wel weer school, en deze week heb ik alweer voor bijna elk vak van alles moeten maken (terwijl we maar drie dagen school hadden deze week en het de eerste week was, was bezielt die leraren!?!?!)
anyway, ik heb nu ook een (ik kan het niet anders verwoorden) KL*TE rooster, waardoor ik elke dag pas laat uit ben en ik dan ook nog hw moet maken en ik dus niet weer of ik veel schrijftijd heb
ik zal proberen zo snel mogelijk te schrijven

enjoy reading (H)
ps. thanks voor jullie lieve reacties en support bij mijn writersblock, het helpt echt om inspi terug te krijgen :$

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Nisssie

    weet je dat als ik heel eerlijk ben... ik vind dat dit veel mooier is geschreven dan new moon?? ik voelde dat gat niet toen ik new moon las maar hier voel ik wel de messteken!!!

    moest ik nog even kwijt :)

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    als je ruilt kan jij niet meer lezen dus wat maakt t dan uit (al hoewel ik n hw dan gwn niet zou doen xD)
    trouwens je hebt geluk met gemene leraren en een kut rooster!! als ik uit mn slaapkamer raam kijk kijk ik tegen een muur aan en dan ongeveer t derde huis daarin daar woont mn ak en wi leraar van vorig jaar!! :O hij is wel ok. MAAAR dan heb je ook nog mn muziek leraar (meest gehaatte leraar zowat van mn school) drie keer raden wie dat is!! waar ie woont weet ik niet maar t is de FAVO neef van mn moeder!! mijn leven is voorbij! ik heb m op een FAMILIE foto gezien bij mn oma (38 JAAR GELEDEN :O) maar goed, genoeg over mijn leraren in de buurt of als familie.

    JOU STORY IS GENIAAAAAAAAAAAL!!!
    love it!!

    1 decennium geleden
  • cherry14

    wat zielig:(
    ik heb juist aardige leraren en best wel een ok rooster.
    zullen we ruilen??
    dan kan je meer schrijven:D
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • weetikniet

    snel verderrrrrrrr

    xoxo yv

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Ik heb ook een k*t rooster. Alleeen woensdag is het maar kort. En dan krijgen we ook nog eens superveelmega huiswerk.
    maar jasper moet echt snel terug komen want anders mag jij m,n huiswerk doen(A).
    Snel verder gaan. ( p,s: m,n huiswerk is echt veel):X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen