Foto bij Chapter 42

Jasper POV

Nadat Abs dat had gezegd ging er bij mij een lampje branden. Ik liep naar mijn laptop toe en zette hem aan. Ik nam hem mee naar het bed en ging er op zitten. Abs kwam naast me zitten en leunde op mijn schouder met haar hoofd, die was lekker warm. De laptop was eindelijk fatsoenlijk opgestart. Ik klikte op het internet icoontje, google verscheen op het scherm.
‘Wat ga je doen?’ Vroeg Abby.
‘Jij zei toch net dat Alice en jij net zussen hadden kunnen zijn?’ Vroeg ik en keek haar aan. Ze knikte en ik typte bij Google Brandon family tree. Er verschenen een aantal links. Ik klikte op de 1ste. Er verscheen een was lijst met namen en ik scrolde naar beneden. De family tree begon in 1865. ik zocht naar 1901. daar vond ik Mary Alice Brandon. Ik draaide mijn hoofd een beetje scheef. Ze stond er tussen dacht ik. Ik klikte op haar naam, want het was namelijk een link. Er verscheen een groot familie boom met allemaal zwart wit foto’s ik zag Alice op een foto, ze was toen erg jong misschien maar net 4. ik scrolde langs de lijn naar beneden. Ze had een zus en een broer. De zus was getrouwd met een of andere Carlos Edward Johannes Grimes.
‘Heey, die zus van haar is getrouwd met mijn opa.’ Zei Abby.
‘Dat betekent dat jullie achter, achter nichtjes zijn.’ Ik keek Abby aan en Abby haar ogen schitterde licht van plezier.
‘Cool!’ Zei ze, ze knuffelde me.

Reageer (3)

  • ShakeItUp

    Snel cerder!!!(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    oeh!
    dat wil ik ook
    snel verder(typing)
    xxx
    (K)(K)(K)

    1 decennium geleden
  • GoldSunshine

    hahahaha
    Cooowl....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen