Foto bij Chapter 43

Abby POV

Wat zal het zijn?
Zet in reactie, ik weet het niet xD

Rond half 6 nam Jasper me mee naar mijn huis en maakte iets lekkers klaar voor mijn moeder en ik. Het was echt heerlijk en hij zei dat het een oud recept van zijn oma was. Als het van zijn oma was moest het wel oud zijn dacht ik.
‘Hoe laat kwamen Carlisle en Esmé ook alweer?’ Vroeg mama.
‘Over een half uur.’ Zei ik. Dat betekende ook dat de rest ook zo zou komen.
‘Komt Renesmee ook?’ vroeg ik toen Jasper en ik boven kwamen.
‘Nee, Jacob wou graag op haar passen.’ In die tijd dat ik Jasper kenden heb ik Jacob al eens gezien samen met een iets kleinere jonge die Seth hete. Eindelijk, de bel ging. Ik rende naar beneden en deed de deur open.
‘Gefeliciteerd!’ Riepen ze.
‘Dankje wel!’ Zei ik blij. Ik liet ze binnen en nam hun jassen aan, in ieder geval die van de gene die de moeite had genomen om er een aan te doen.
‘Hoi, ik ben Megan.’ Stelde mijn moeder zichzelf voor aan Carlisle en Esmé.
‘Aangenaam, ik ben Carlisle en dit is mijn vrouw Esmé.’ Zei Carlisle. Hij pakte mama’s hand vast en gaf er een kusje op. Mama moest even giechelen. Ik nam de rest mee naar boven en aangezien zij niets hoefden te drinken of te eten stond er niets te eten op mijn kamer. Toen ze mijn kamer op kwamen gingen ze zitten.
‘Wat zullen we doen?’ Vroeg ik en keek hun verwachtings vol aan.
‘Dit cadeau open maken.’ Zeiden Edward en Bella en gaven me een cadeau.
‘Het is van ons allemaal op Jasper na.’ Zei Emmett en stuiterde een beetje op zijn stoel. Ik schuurde het papier eraf en keek wat het was.

Reageer (3)

  • ShakeItUp

    WAT IS HET?! Snel verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • xBrownEyes

    Mensen ik weet het al :)

    1 decennium geleden
  • GoldSunshine

    Hmmmm U2 cd ????
    :P
    Grapjeu
    Weet ik ook niet naar jah
    Verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen