Foto bij Just a day

sjeeezes,
sorry my bad,
ik schrijf gewoon niet zo superveel
maar toch een beetje meer lezers zou fijn zijn... :)

Marie - Elena Charlotte Francois Lacroix

Denise vertelde over haar romantisch avondje uit.
Ondertussen zocht ik in de koelkast naar iets eetbaars.
hmm ...
Uiteindelijk besloot ik voor natuuryoghurt met zoetstof te gaan.
"Zo Marie, al beslist wat je volgend jaar gaat doen?" Denise keek me aan terwijl ze even stopte met het kruiswoordraadsel dat ze aan het invullen was.
"Eigenlijk, ik weet het nog niet zo goed, ik zou dolgraag een literatuurstudie gaan doen, mijn leerkracht Engels heeft me aanbevolen bij een kleine universiteit in hartje Londen dat zich richt op literatuur en taalvakken en ik heb ondertussen al een brief van hen gekregen, maar ik weet niet of ik het wel ga doen...
Ik weet niet of ik dit hier allemaal wil achterlaten..."
Het leek me echt vet om naar Londen te gaan en daar op school te gaan maar ik wou de jongens niet achterlaten, ik ging hen missen, ook mijn andere vrienden, voor jullie denken dat ik totaal vriendloos ben.
"Ach, Marie, je hebt nog een hele vakantie om te beslissen en trouwens het is maar voor ongeveer 3 jaar, we kunnen je komen bezoeken." Denise keek me bemoedigend aan.

Ik keek op de klok.
Was het al zo laat?
"Kan je tegen Nick zeggen dat ik nog dingen voor mam moet doen?"
Denise knikte en ik liep de keuken uit richting de tuin, over de heg en mijn eigen huis binnen.

Mam was al naar haar werk zag ik, maar ze had zowiezo een hele waslijst aan taken neergelegd.
Ja hoor, zodra ik in de keuken binnenliep zag ik op de ijskast een enorm vel papier hangen vol met taken.

Ok, let's start.




ohmygod :)
I hope you like it :s

Reageer (1)

  • JessyJonas

    Oehh snel verder!!!
    Hou van je verhaal!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen