Foto bij 037~

Bill zag er ook zo schattig uit....Alhoewel; persoonlijk vind ik dat zijn nieuwe 'Blonde' stijl hem niet echt staat, en dat halve baardje ook niet. Wat vinden jullie?
Btw; Reacties zijn altijd toegelaten, hoe meer reacties, hoe sneller ik een deeltje online zet, en wees maar zeker dat het snel kan gaan, want ik heb voor het moment tot deeltje 51 klaarstaan... xD

Georg grijnsde, plofte vlak naast me in de zetel. Ik wou rechtstaan, maar Georg trok me op zijn schoot. 'We hebben een onpartijdig iemand nodig.' mompelde hij. 'Waarover gaat het?' vroeg ik, verbaasd dat Georg en Gustav het niet eens waren over iets. 'Moto's.' zei Gustav. Ik haalde mijn wenkbrauwen op. 'Ik ga er binnenkort een kopen.' zei Georg trots. 'Cool, ik denk dat zo'n motopak en zo'n helm je heel sexy gaan staan.' mompelde ik lachend. 'Vooral als je zijn kop niet meer kan zien.' grijnsde Gustav. 'Jah, dat hebben we dus gehad.' mompelde Georg waarna hij Gustav een klop gaf en het boekje afnam. Hij toonde me een paar plaatjes. 'Gustav zegt dat ik Zo een moet nemen, een Harley.' zei hij, maar het was duidelijk dat hij er niet zo'n fan van was. Waarom zou GUstav er eigenlijk iets over te zeggen hebben, Georg kocht toch een moto? Georg ging onverstoorbaar verder. 'Maar ik vind deze er leuker uitzien. Wat vind jij?' vroeg hij. Ik knipperde met mijn oogjes. 'Ik moet kiezen?' vroeg ik verbaasd. 'Ik zou het eerder "je mening geven" noemen.' zei hij. Ik tuitte mijn lippen, dat deed ik meestal als ik ergens over nadacht. 'Ik vind de 2de Cooler, en sneller.' mompelde ik zacht. 'Dat dacht ik al.' zei Tom plots. Blijkbaar stond hij achter ons. Ik sprong op van de schrik, en had Georg me niet tegengehouden, dan lag ik op de grond. Tom lachte en kwam naast ons zitten. hij trok mij op zijn schoot. 'laat haar op zijn minst de leukste keuze om bij te zitten.' zei hij lachend tegen Georg. ik herhaalde zijn woorden in mijn hoofd, en besloot dat dit niet echt mijn favoriete manier van behandeling was. Ik sprong recht. 'Wel, als ik toch de leukste moet zoeken om op te zitten, ga ik liever buiten op het gras liggen in de zon. DIe houd tenminste zijn mond.' mompelde ik terwijl ik de jongens achter me liet. 'en het gras zit niet aan je, hé TOm.' hoorde ik Georg luid lachen. Ik zuchtte, zouden de jongens ooit veranderen. 'Hé Georg, Gras kan ook kietelen.' hoorde ik Gustav zeggen. Nee, die drie zouden echt nooit veranderen. Ze zouden mekaar altijd het leven moeilijk maken.

Reageer (4)

  • XTokioHotelXLov

    hihi verderr hoor

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ik vind de eerste best wel cool, maar de tweede ziet er leuker en idd sneller uit =D
    En Billschicka heeft helemaal gelijk! xD
    Ik vind Bill zijn nieuwe look ook niet mooi :X
    Maar die tekening is super schattig! ;D
    Ga je snel verder? :)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Haha geniaal

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    3 kleine kinderen (Tom, Gustav, Georg), 1 iets groter kind (Bill), en 1 volwassen kind (Laura, die eigenlijk de jongste van al is)xDxD
    snel verder!
    xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen