Foto bij 038~

Van boven naar beneden; Bill, Tom, Gustav en helemaal onderaan geplet door de rest, Georg. xD

Zoals aangekondigd, en heel erg veel herhaald door Simone, kwam mijn moeder aan om me te komen halen. Ik zat in de zetel op haar te wachten, langs alle kanten geflankeerd door jongens. Zo was ik nu eenmaal opgegroeid. Mijn moeder glimlachte toen ze me zo zag zitten. nog voor iemand iets kon zeggen, mompelde ze iets. 'Laat me raden, ik ga weer veel te veel moeite hebben om je mee te krijgen naar huis.' zei ze lachend. Simone glimlachte ook, ze was in een veel beter humeur nu mijn moeder er was om even te helpen oppassen. ik knikte met een grote glimlach. 'Nicole, we willen je helpen, we gaan je vakantie redden.' zei Georg lachend. Mijn moeder haalde verbaast haar wenkbrauwen op. 'Wat is het plan?' vroeg ze samenzweerderig. Gustav grijnsde. 'We gaan Laura opsluiten in haar eigen kamer, hier.' zei hij. 'Oh, ja?' vroeg mijn moeder. Ze gedroeg zich wel meer kinderachtig, en op sommige momenten kwam dat grappig uit. Tom knikte. 'SLuit haar op in mijn kamer, ik hou haar wel in de gaten.' zei hij lachend. 'Dat doen we als we kleine Toms willen laten rondlopen.' zei Simone, haar glimlach werd een barse streep. 'Ah, Simone, je moet een beetje kunnen lachen. Ik denk niet dat het zo ver komt.' stelde mijn moeder haar gerust. Simone sprak haar niet tegen, maar haar sceptische blik zei genoeg. 'Laura bedenkt op tijd wel een manier om aan condooms te komen.' nu lagen we allemaal in een deuk, en zelf Simone glimlachte omdat het zo absurd overkwam. 'En nu serieus, wat is het plan? Ik kan je moeilijk een hele maand Simone laten pesten.' zei mijn moeder. 'Oh, komaan Nicole, mam heeft er helemaal geen probleem mee.' zei Tom, waarna hij een korte blik op zijn moeder wierp. 'Eigenlijk is het voor mij geen probleem, maar alles hangt af van SImone.' zei mijn moeder. Plots verschoof het aandachtspunt van mijn moeder, naar de moeder van Bill en Tom. Ons nieuw target.

Voor 9 uur 5 reacties= Nieuw stukje! yullie keuze.:)

Reageer (6)

  • XTokioHotelXLov

    hihi verderrr

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    ik ben het eens met Assje, ik lag waarschijnlijk even platxD
    snel verder!
    xx(K)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Hahahah, geniaal!

    1 decennium geleden
  • FiliaDeorum

    @ Assje
    jah, vet geniiaal!!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Assje

    "Laura bedenkt op tijd wel een manier om aan condooms te komen"
    *Plat* xD
    Ik hoop dat je genoeg reacties krijgt voor 9uur, want ik wil weten of Simone akoord gaat gaan! ;D
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen