Ik wil 5 reacties of ik stop.
[kijk, DAT is een dreigement!]

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Fennec

    "Ondanks de mooie golven in mijn haar deed ik het voor ijn gemak ik een staart, het is dan gewoon veel handiger, ik kan hem bovendien altijd nog uitdoen. of dat doet jacob."
    Lol, ik heb een vriendje gehad dat telkens mijn haar losdeed xD

    1 decennium geleden
  • SpookyxBitch

    hhahaha loelxD

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    oewhoee:P
    en jij zeggen dat hij maar 20 keer gmaakt word XD er staat toch echt 40 keer gemaakt hoor :P
    nja ik ga snel verder:|dxxxxxx

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Mijn bruine haarbos was blij dat ik het weer regelmatig waste en zag er weer super uit nadat ik het had geföhnt (HAHA! ik heb het geloof ik goed gespelt).'' Volgens mij heb je dat inderdaad. Go you. Yeay. x'D. Onze spellingsqueen ofzo? :Y)'.
    ''"Ga maar vast, ik ben toch eerder klaar, waarom heb jij eigenlijk geen haast?" vroeg ze terwijl ze haar hoofd door de deuropening stak naar de woonkamer waar ik een broodje hagelslag prepareerde (ik heb iets met moeilijke woorden vandaag).'' Jij moeilijke woorden kind. Oooh. =o. SlimHoofd. x'D.
    ''"Waarom heb jij-" "Een vriendje die geen respect heeft voor de tijden waarop ik wil slapen? Dat vraag ik me ook af".'' Leer er mee leven zou ik maar zeggen. Het is niet alsof Jacob ineens verandert ofzo. Het is en het blijft ofcourse Jake he. x'D. And that's the way we like it ofcourse. ^^.
    Verder please. ^^.

    1 decennium geleden
  • xlaantjeuhx

    55555555555 dus ga je verder toch (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen