oke, omdat er 5 reacties waren, maar reken er maar niet op dat ik nu weer happy ben. de wuiz word tegenwoordig echt best weinig gemaakt..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • SpookyxBitch

    hahah leuke shirt

    1 decennium geleden
  • torresje

    hee ik heb groen bruine ogen en ze zyn mooi

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Ich liebe Hagelslag.'' En ich liebe chocoladepasta. Lang leve alle vormen van chocolade gewoon. :Y).
    ''Na nog 2 broodjes met heerlijke pure chocolade hagelslag ruimde ik de rest op. Net toen ik en Stephenie onze jassen aantrokken kwam Jules ook weer eens thuis. maar hij was niet alleen. "Jules, heb je een vrieninnetje?!" Vroeg Stephenie die meteen begon te hyperen. Wouw. Forks is goed voor ons liefdesleven.'' Ten eerste heb jij volgens mij een chocoladehagelslag tik x'D. En ten tweede, lang leve Forks! Vertel, wie is zijn vriendinnetje? *Kijkt nieuwschierig.* Hippind. Forks doet hun liefdesleven schijnbaar dus écht goed. Nu nog hopen dat hij ook besmet word met de aardigeritus ofzo. Dan is het helemaal perfect. x'D.
    But verder please. :Y).

    1 decennium geleden
  • Silversnake

    oja.. en bruine ogen zijn hip (yeah)
    (haha.. raden welke kleur ogen ik heb xD)

    1 decennium geleden
  • Silversnake

    ik ben ook helemaal dol op hagelslag (A) *interessaaaant zeg*

    maarja..
    dat wou ik dus ff kwijt^^


    deze serie is trouwens echt superleuk (en gaat enorm snel ;)) en ik blijf hm voorlopig (lees: zolang jij doorgaat) nog wel volgen..


    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen