Foto bij Chapter 45

Abby POV

Mensen reageer op mijn mededeling anders krijgt ShakeItUp de rol, niet dat ik dat erg vind maar ik wil kunnen kiezen :)

We dansten de hele avond tot half 3 ’s nachts.
‘Komen jullie?’ Vroeg Carlisle beneden aan de trap. Rosalie zette de muziek uit en volgde ons naar beneden. Het was echt een van de mooiste avonden van heel mijn leven. Beneden waren Esmé en mama nog gezellig aan het kletsen in de woonkamer.
‘Heb je een leuke avond gehad?’ Vroeg Carlisle zacht.
‘Dit was een van de mooiste avonden van heel mijn leven.’ Zei ik zacht tegen hem en hij glimlachte. We namen afscheid van de Cullens. Jasper gaf me een dikke smakkerd op mijn mond en stapte bij Edward en Bella in de Volvo. Ik zwaaide zo lang tot ik de zwarte Mercedes niet meer zag en stapte naar binnen. Ik ging naar boven toe en kleedde me snel om voor dat Jasper weer kwam. Toen ik op de badkamer mijn tandenpoetste dacht ik aan vanmiddag. Als mijn opa Carlos met Alice haar zus is getrouwd dan heb ik Alice haar zus vanochtend nog gesproken. Ik spuugde de tandenpasta uit en spoelde mijn mond met water. Toen ik terug op mijn kamer kwam lag Jasper op zijn gebruikelijke plek in mijn bed.

Reageer (3)

  • kickassgirl

    Snel verder.(flower)

    1 decennium geleden
  • Chailin

    verder!!!!
    plz????(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Reageer maar niet, dan krijg ik de rolxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen