SORRY!
de vorige was echt kort en nogal plaatjeloos :$
ik zoek er nog een plaatje voor een beetje, maar ik meost eten en weg dus ikke kon er geen lange en leuke van maken en omg het spijt me zooo (huil)

damn, jullie moeten eens wat harder voor me worden, iedereen zegt bij zo'n kort klote stukje 'LEUK, SUPER, VEDER'
ik ga toch wel veder of jullie nou zeggen dat er iets beter kan, of dat het prut is of dat het super is.
Sterker nog, als hij prut is ga ik mijn best misschien wel doen om hem beter te maken....
als dat lukt xD
Oke, nu af lisa, en schrijven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • SpookyxBitch

    hahah uitlate goeiexD

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Jacob maakte even een heel zielig geluidje dat me deed denken aan zo'n piepende puppie. iets wat ik echt werkelijk humor vond. "Aww" zei ik terwijl ik jacob even over zijn hoofd aaide alsof hij echt een hondje was. maar dan niet beledigend zoals de Cullens de weerwolven honden noemen. "Als ik een staart had kwispelde hij " zei Jacob keidroog. Ik kreeg de slappe lach en knuffelde hem nog een keer. "He, jacob, ik ga je uitlaten oke? " zei ik lachend terwijl ik opstond. Ik wou even naar buiten, daar hadden we geen last van Billy's die ons probeerde te negeren. Nee, daar buiten heb je last van Embry's.'' Ik weet niet wat er erger is, Billy of Embry. Ik denk dat ik maar wijs voor Embry kiest. Billy in je rolstoel kan je moeilijk het water in gooien of iets, een stuk vredelievender dus. Dan maar genegeerd worden. x'D. Hahaha. En die hondentermen zijn leuk. Echt zo van, 'ik ga je uitlaten' enzo. Leuk bedacht hoor. =D. Aan fantasie geen gebrek. Yeay. Ik zie Jacob daar al zitten, met zown kwispelende staart enzo. Zoals op het plaatje enzo. How freaking adoreble! =3. Aaaahwiee. Cúté. Hahaha. En ik kan niet zeggen dat ik je stukjes bagger vind of prut, want mam heeft me geleerd niet te liegen. =o.
    But verder please. ^^.

    1 decennium geleden
  • Karennn

    fan-tas-tisch geschreven!
    zo mooi! en kvind 't ook wel leuker met eline, andrs gaat het alleen maar over bella-.-
    x
    (flower)

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    whaha hijs geweldig xD
    melig :D
    verder hoor:D:)
    als je tijd/zin/inspie etc. heb xD
    Xxx

    1 decennium geleden
  • NienkePOINK

    aahh hihi ik vind hem goedd^^
    snel verder^^

    x..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen