16.
I felt like a body without a soul when I stepped into the cab. My soul had just been harrased, stepped on & broken in a million pieces. It was over, what ever it was, and I could think cleary.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
asdfghjkl
1 decennium geledenIk zit hier echt te huilen, serieus. zo mooi.
1 decennium geledenOMG, JE SCHRIJFT ZO MOOI EN BESCHRIJFT DE GEVOELENS ZOO GOED HÉ!
1 decennium geledenJammer dat je stopt, maar ik begrijp je wel!
“Harry, ik.. sorry.. laat me.. ik wil.. laat me niet alleen.” De woorden kwamen als een overstroming over mijn lippen, maar ik kreeg geen antwoord. Harry wachtte alleen af, zocht oogcontact en liet een waterachtige glimlach rond zijn lippen sieren. “Kom hier Allie.” Sprak hij met een krakende stem. Het waren de enige woorden die ik nodig had. Zijn armen vlogen even snel rond mijn lichaam als die van mij rond het zijne. “En nu..” fluisterde Harry in mijn oor. “Laat ik je nooit meer los.”
1 decennium geledenOh god, nee serieus? Wat is dit voor iets moois? Dit is like, wauw, niet te beschrijven. Dit is zo mooi. Ik bedoel wauw, echt, wauw.
Jammer dat je stopt, maar ergens begrijp ik het wel, ik heb hetzelfde, haha, alleen studeer ik niet maar heb ik gewoon mbo xd.
Succes <3 en hou je taai (:
Aah jammer!
1 decennium geledenJe kan echt heel goed schrijven dus probeer er iets mee te doen!
En anders lezers ik had een idee, als we nou nog een keer proberen dit verhaal in de top te krijgen! Kom op wij kunnen dit! (: