Foto bij Chapter 48

Abby POV

Ik heb alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen, sorry als het nogal vaag is ;)

Sinds Leanne op school was gekomen wist ik eindelijk hoe het voelde om een hartsvriendin te hebben. Ze was lief, gewild bij de jongens, grappig, hield van shoppen en vond het leuk om te lezen. Har lang donkerblonde haar zat altijd in een keurige paardenstaart en het danste altijd vrolijk achter haar aan. Haar ogen leken bijna het zelfde als die van Jasper maar dan bruiner. De examens naderde en de bruiloft ook. Leanne vond het enig dat we gingen trouwen. Ze ontvoerde mij, samen met mijn moeder en Esmé, naar een hele mooie winkel met alle maten en soorten bruid jurken. Ik paste er 5 maar ik koos uiteindelijk voor de jurk waar ik eigenlijk meteen naar toe liep toen ik binnen kwam. De jurk had een blauw boven stuk met een zacht wit jasje die in het midden, op de hoogte van mijn borsten, was vast gemaakt. Het onderstuk vond ik vooral mooi. Het was zacht wit met een lange rok tot op de grond. Er zaten 3, een beetje doorzichtige, lappen stof die in elkaar over liepen. De verkoopster maakte hem precies mijn maat en zou hem ergens in deze week komen brengen. Rosalie zei dat ze mijn haar wou doen en ik zei dat dat goed was. Rosalie tekende wat ze met mijn haar wou doen. Het zag er leuk uit. Ze wou mijn haar, dat nu onderhand op mijn schouders kwam, in een staart gewoon bij elkaar pakken zonder het te kamen en dan met een haarband alles goed op zijn plek houden en mijn korte pony zou ze naar een kant toe kamen.

Reageer (1)

  • Phlegethon

    Ik bedenk me plots. Wat als een weerwolf op haar in gat prenten?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen