Foto bij 011

:)

'Oh my god,'verzucht ik, als ik Katy daar zie staan. 'Ik dacht dat het Robbie of Justin was.'
Katy zucht diep. 'Mad, je kan NIET met een andere jongen kussen en je vriendje niets zeggen. Zo werkt het niet. Toch niet als je van plan bent nog meer met Robbie te kussen.'
Elina rolt met haar ogen. 'O ja Katy, dat moet JIJ net zeggen.'
Katy kijkt haar gekwetst aan. 'Sorry hoor, ik weet wat de gevolgen ervan zijn.'
Ik gebaar dat ze naast me op mijn bed moet komen zitten en trek een wenkbrauw op. 'Hoe bedoel je? Hoezo weet jij wat de gevolgen zijn?'
'Eh...' Katy kijkt naar Elina, die haar enkel boos aankijkt. 'Toen ik nog met Tore was, heb ik ook even een relatie gehad met een andere jongen, Elih en nou ja...' ze zwijgt en kijkt naar haar handen.
'Tore vond het uit, zocht Elih op en vertelde hem dat hij haar vriendje was en ze maakten het beiden met haar uit,'vult Elina aan, gevolgd door een diepe zucht. 'Maar ten eerste, Robbie weet dat je met Justin bent-'
'Wat hem een slecht mens maakt als hij jou kust,'voegt Katy er overtuigend aan toe.
'En,'gaat Elina verder, alsof Katy niets gezegd heeft, 'Justin woont hier niet in de straat, hij woont bijna aan de andere kant van Amerika, wat betekent dat hij hier niet zomaar zal opduiken.'
Katy schudt haar hoofd. 'Ik zou het niet doen Mad, maar het is natuurlijk volledig jouw keuze.'
Yeah, right.

Dachten jullie nu echt dat ik Justin's zoiets zou aandoen?
Hem op zo'n moment laten binnenkomen? ;D

Reageer (1)

  • EllleVEE

    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
    das mijn nieuwe woordje, ik zeg het HELE DAGEN door.
    Maar ach, lovies voor je story!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen