Foto bij Chapter 50

Jasper POV

Wat zijn jullie stil!
Reacties plzzz... :$

Rosalie kwam naar beneden en liep naar Edward. Ze knikte en Edward draaide zich naar de piano toe. hij begon te spelen. Megan kwam naar beneden toe en ging vlug zitten. De bruidmars begon en er verschenen 4 voeten op de trap. Emmett zijn grote voeten met 2 kleine voeten van Abby ernaast. Ze kwamen langzaam helemaal in beeld, maar door het stomme plafond kon ik haar gezicht niet zien. De jurk was beeldschoon, maar ik wachtte op haar gezicht. Eindelijk waren ze beneden. Ze glimlachte naar me en ik glimlachte terug. Helaas mocht ik niet naar haar toe rennen en haar knuffelen en volgens mij wou Abs dat ook graag. Eindelijk stond ze naast me en ik pakte haar hand vast, haar heerlijke warme hand.
‘We zijn hier vandaag bij elkaar om deze 2 mensen aan elkaar voor altijd en eeuwig aan elkaar te verbinden.’ Begon de dominee. Ik keek de heltijd naar Abby en zij naar mij.
Toen eindelijk kwam het moment dat ik het woord moest zeggen.
‘Ja.’ Zei ik. De dominee ging verder met Abby haar naam.
‘Ja.’ Zei ze en ze begon te huilen van geluk. Renesmee haar grote moment brak aan. Ze liep naar voren en gaf het doosje met de ringen aan Emmett, mijn getuigen, en Emmett gaf ze een voor een aan mij en Abs. Ik deed de ring van Abby om haar ringvinger en zij deed mijn nieuwe ring om mijn ringvinger.
‘Dan verbind ik jullie tot man en vrouw, u mag de bruid kussen.’ De dominee stapte een stap naar achter en ik boog naar Abby toe.
Ze boog naar mij toe en we kusten elkaar. 3 seconden lang kuste ik haar en het was een van mijn gelukkigste momenten van heel mijn leven. Iedereen klapten luid. Tijdens de receptie kwam iedereen naar ons toe en gaven ons een hand. Ik kreeg ook veel knuffels. Na de receptie gingen we naar de achtertuin om te dansen. Het was echt geweldig.
‘Alles goed, mevrouw Hale.’ Zei ik en keek Abby aan. Ze keek me aan en knikte en glunderde helemaal. Ze legde haar hoofd tegen mijn borst.
‘Waar gaan we dadelijk trouwens naar toe?’ Vroeg ze.
‘Dat is een geheim.’ Zei ik en grinnikte.

Reageer (6)

  • 1Dwolf

    LOVE YOUR STORY
    XXX(H)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Snel verder gaan.(H)

    1 decennium geleden
  • Chailin

    verder!!(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    Ikke wil niet dat dat geheim is
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden
  • Estiii21

    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen