NOES. er word hierbenede straks een concerte van michael jackson geval geluisterd!
respect voor de fans maar im gunna die.
en nu wat goed nieuws, het begint te onweren =D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • MeLovesMusic

    ''Na school zocht ik zo snel mogelijk jacob op, wat geen probleem werd, hij zocht mij ook op. Jacob wou nog even blijven, kijken terwijl de cullens naar huis reden en daarna zou hij met mij meer naar huis komen.'' Lol, als je mekaar zoekt zal het wel goed komen he. Nja tenzij je mekaar dan juist steeds misloopt. Maar goed. Dat doen hun dus niet. x'D. Hahaha. ^^.
    '''Je zou eigenlijk gym moeten zien, dat hebben we met zn 3en ^^. Echt zwaar humor' zei ik lachend. 'Voetbal' zei jacob dramatisch. 'Dat heb ik al gehoord.' 'Hond' hoorde ik opeens edwards koude stem roepen.'' Het is een ijs(lijk)koud persoon. Wat verwacht je dan, like een wárme stem? x'D. *Grinnikt.* Hahaha. Gym met Bella en Edward. *Fluit.* Dat moet pas lachen zijn ja. Eddie die zich steeds in moet houden, terwijl Eline hem steeds zoveel mogelijk blijft kloten. En dan Bella die een beetje de scheidsrechter uit loopt te hangen om de lieve (in hun geval niet-bestaande) vrede een beetje te bewaren. x'D. Onbegonnen werk zeg ik je.
    Neeéeext. ^^.

    1 decennium geleden
  • jannekej

    verder !!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Incerto

    tsjees edward moet ophouden met dat hond gedoe dadelijk zorg ik ervoor dat hij nooit meer het woordje hond over zijn bevroren lippe krijgt.

    :p

    snel verder x3

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen