Sorry da'k nu pas schrijf.Ik had het wel al in mijn hooft maar ik was een beetje lui en een beetje druk met school.Sorryyyyyyy

'Lombre begin met je fury swipes!' Riep Paku.
'ONtwijk en dan headbutt.' Zei Sakura.Linoone ontweek optijd Lombre en raakte hem met een krachtige headbutt.
'Oke dan nu je shadow claw!' Riep Sakura en Linoone's klauw werd donker.
'Spring naar achter,Lombre.' Zei Paku en Lombre ontweek de shadow claw met gemak.
'Val aan met water pulse!' Riep Paku en Linoone werd bijna geraakt maar net optijd sprong Linoone opzij.
'Ga voor giga impact,Linoone.' Zei Sakura en Linoone stormde op Lombre af.
Paku was te laat met reageren en Lombre werd geraakt.
'Sakura doet het goed.' Zei Treyson.
'Echt wel.' Zei Yassup en Rea,Makoto en Diago knikte instemmend.Nakusa voelde een steek door zijn borstkas.Langzaam begonnen zijn handen te trillen.Niet nu!Dacht Nakusa die op sprong en snel weg wilde rennen.
'Wat ga je doen?' Vroeg Treyson verbaast.
'Toilet.' Zei Nakusa snel en rende van de tribune weg.Treyson schoot overeind.
'Ik ga ook.' Zei Treyson tegen Yassup en rende ook de tribune af.Nakusa stond alleen in de koude en donkere toilet.Met trillende handen pakte hij en klein pakje uit zijn zak en haalde er een wit pilletje uit.Hij deed het in zijn mond en nam een grote slok water.Hij hield zijn hooft achterover en slikte het in één keer door.Nakusa veegde met de rug van zijn hand z'n mond af.Hij draaide zich om en zag Treyson in de deuropening staan met grote ogen.
'Wat was dat,Nakusa?' Vroeg Treyson bezorgt.
'Gewoon een paracetamol tegen hooftpijn.' Loog Nakusa en zette een pijnlijke lach op.
'Kom we gaan weer.' Zei Nakusa en sleurde Treyson mee de toilet uit.Toen ze aankwamen bij Yassup en de rest deed Sakura haar pokemon in haar pokeball en schudde de hand van de tegenstander.
'En?' Vroeg Treyson nieuwsgierig.
'Ze heeft verloren.Doe Lombre kende hydro pump en dat kom Linoone niet hebben.' Vertelde Yassup.
'Jammer.' Zei Treyson en Yassup knikte.
'Dan is Rea nu toch?' Vroeg Diago.Rea rekte zich uit.
'Klopt,ik ben er helemaal klaar voor.' Zei Rea opgewekt.Sakura kwam bij ze staan en Rea liep naar beneden.Er stond al een jongen klaar.


'Roselia ik kies jouw.' Zei Kiroro.
'Tenko kom eruit.' Zei Rea en de shiny poochyena kwam uit haar pokeball.
'Tenko doe tackle.' Riep Rea en Tenko rende op Roselia af.
'Roselia gebruik bullet seed.' Zei Kiroro.De bullet seed raakte Tenko die haar tackle niet meer kon doen.
'Dark pulse,Tenko.' Zei Rea.De donkere golf over de grond raakte Roselia.
'En nu je thunder fang.' Zei Rea erna.Tenko beet met zijn elektrische tanden in Roselia.
' Roselia doe giga drain.' Riep Kiroro en Roselia stal Tenko's energie.
'Ga door met je poison jab.' Zei Kiroro.Roselia raakte Tenko van heel dichtbij waardoor zij veel schade opliep.
'Tenko?' Vroeg Rea bezorgt.Tenko kwam overeind en rende op Roselia af.
'Oke tackle,Tenko!' Riep Rea en Tenko raakte Roselia hard.
'Doe je attract,Roselia.' Zei Kiroro.
'Spring naar achter om het te ontwijken.' Zei Rea vlug.Tenko sprong naar achter en ontweek de attract.Kiroro grijnsde.
'Energy ball!' Riep hij.De energy ball vloog op Tenko af en raakte haar hard.Tenko zakte door haar pootjes en bleef liggen.
'Tenko is uitgeschakelt.Roselia wint.Kiroro is door naar de tweede ronde.Trainers schud elkaar hand.' Zei de scheidsrechter.Rea liep naar Tenko.
'Gaat het meissie?' Vroeg ze.Tenko likte geruststellend haar hand.rea glimlachde en deed haar in haar pokeball.
'Sterke Roselia.' Complimenteerde ze Kiroro.
'Bedankt.' Zei Kiroro grijnsend.Rea liep gauw naar boven.
'Jammer Rea.' Zei Treyson oprecht.
'Mwah ik wilde alleen dat Tenko ervaring opdeed.Daarom had ik haar opgegeven en ik ging niet voluit.Ik hem Tenko nog net dus.' Legde Rea schouderophalend uit.
'Booya nu is 't mijn beurt.' Riep Makoto en liep zelfverekerd naar beneden.
'Delcatty laat je zien.' Zei Het meisje wat er stond terwijl ze een pokeball gooide waar een Delcatty uitkwam.


Makoto grijnsde.
'Dit is zo gedaan.' Zei hij en pakte een pokebal van zijn riem.
'Vulpix laten we dit in 5 minuten afmaken.' Riep Makoto en gooide de pokeball waar Vulpix uit tevoorschijn kwam.Treyson glimlachde.
'Vulpix ziet er nog even sterk en gezond uit als eerst.' Merkte hij op.
'Delcatty begin met double slap!' Riep Zumi en Delcatty ging op Vulpix af.Makoto zuchte grijnsend.
'Vulpix flametrhower.' Zei hij.Delcatty rende recht in de flamethrower van Vulpix.
'En quick attack nu.' Zei Makoto er achteraan.Delcatty was te verschrikt om te ontwijken en werd geraakt.
'Delcatty gebruik iron tail.' Riep Zumi en Delcatty's staart werd van ijzer.
'Dig om te ontwijken.' Zei Makoto en Vulpix graafde zich een weg in de grond.Delcatty stond in het midden rond te kijken waar Vulpix was.
'Nu.' Zei Makoto en Vulpix sprong uit de grond en beukte Delcatty.Delcatty kwam krampachtig overeind.
'We maken het af met fire blast.' Zei Makoto grijnsend.De sterke vlammen raakte Delcatty en viel bewusteloos neer.
'En dat waren 5 minuten.' Zei Makoto grijnsend en deed Vulpix weer in zijn pokeball.Zumi deed glimlachend Delcatty in zijn pokeball en schudde Makoto's hand.
'Jouw beurt,Treyson!' Riep Makoto en stak zijn duim op.Makoto rende naar boven en Treyson naar beneden.Nira en haar Marill stonden al klaar.
Treyson dacht eerst na.Voor een water kan ik Sandshrew niet gebruiken,Tyrogue heeft misschien nog niet genoeg ervaring.Swellow duh,die wint met gemak.Treyson's hand ging naar achter om Swellow's pokeball van zijn riem te halen.Nakusa had dat al bedacht.Maar hij had Swellow!Nakusa draaide zich om en rende de trap af.
'He?!' Zei Treyson toen Swellow's plek leeg was.Shit,dat was ook zo.Nakusa heeft Swellow.Bedacht Treyson en rende van het veld af.In de gang kwam hij Nakusa tegen.
'Ik weet het al.' Zei Nakusa en gooide de pokeball.
'Bedankt man.' Antwoorde Treyson,ving de bal en rende terug.
'Swellow leen me je kracht.' Riep Treyson en gooide de pokeball open.
'Water gun,Marill.' Begon Nira maar Swellow ontweek dat met gemak.
'Dan maar brick break.' Zei Nira en Marill sprong op Swellow af.
'Vlieg omlaag.' Riep Treyson en Swellow scheerde onder Marill door over de grond.
'Oke val aan met air slash.' Zei Treyson en Swellow raakte Marill in zijn rug.
'Doe je aqua jet!' Riep Nira.
'Ontwijk met quick attack.' Reageerde Treyson en Swellow ontweek het.Nakusa keek met groote ogen toe.Swellow was helemaal ingesteld op Treyson.Swellow gaf zich volledig over aan Treyson en vertrouwde elke zet die hij deed.Ookal leek het gevaarlijk.
'Val aan met bubblebeam.' Zei Nira en de bubbels gingen op Swellow af.
'Maak ze kapot met wing attack!' Riep Treyson en Swellow's vleugels ging dwars door de bubbels.
'Maak het af met giga impact.' Zei Treyson erna en Swellow beukte in volle vaart op Marill.Marill bleef bewusteloos liggen.Swellow vloog naar Treyson en landde voor zijn voeten.Treyson aaide over zijn kop.
'Ik de gevechten met jouw missen vriend.' Zei Treyson zacht zodat de anderen het niet hoorde.Hij wilde niet dat Yassup,Rea en Makoto er al achterkwamen.
De 2e ronde werd meteen bekend gemaakt.
1e Makoto vs Diago
2e Yassup vs Groy
3e Paku vs Kiroro
4e Treyson vs Nakusa
Gevechten beginnen morgen om 10:00

'Wat?!Ik lig er gewoon uit.' Riep Lora kwaad.
'Bwahahaa waarschijnlijk was er een onevenaantal.Ik vonden ze jouw niet interresant.' Lachte Rea.Mopperend liep Lora het stadium uit.

Deze keer een ekkere lange voor julliexD

Reageer (3)

  • ShadowNight

    oei
    verder

    1 decennium geleden
  • Organism

    Snel verder want het is hard!! Omg harddieus! Shcaamhaar aan mijn tas.
    In ieder geval dat j het weet. ;D

    1 decennium geleden
  • Amami

    ben te lui voor een reactie dus
    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen