Foto bij W63

“Moeder, vader, welkom”, zei Sky hartelijk. Hij en Brandon stonden net te wachten toen het schip aankwam.
“Dag Sky, Brandon”, groette koning Erandor.
“Gegroet, uwe majesteit”, knikte Brandon.
“We wilden je verrassen, we hebben een weekje niets te doen. En we wilden Bloom nog wat beter leren kennen. Is ze er niet?”, vroeg koningin Samara vriendelijk.
“Nee, Bloom kon helaas niet komen. Komen jullie mee naar mijn kamer? Dan kunnen we praten.” Sky ging zijn ouders voor naar zijn kamer.
“Zo jongen, hoe is het met je?”, vroeg Sky’s vader.
“Goed. Red Fountain is echt aangenaam, en de cursussen zijn wel vreemd, maar ook heel leerrijk. En hoe is met jullie? Is alles goed op Eraklyon?”
“Goed, goed, alles gaat prima, anders zouden we hier niet zijn. En hoe is het met Bloom?” Sky aarzelde.
“Sky, is er iets mis? Jullie hebben toch geen ruzie hoop ik?”, vroeg Sky’s moeder bezorgd.
“Nee hoor, absoluut niet. We houden nog steeds evenveel van elkaar.”
“Wat is er dan? Is ze ziek?”, drong Samara aan. Sky zuchtte:
“Zo zou je het kunnen noemen, hoewel dat nogal zacht uitgedrukt is.”
“Ze is niet ziek, koning Sky”, mengde Brandon zich in het gesprek.
“Hoezo, wat is er dan?”, drong Erandor nu ook aan. Sky aarzelde nog steeds. “Brandon?”, vroeg de koning.
“Ze is betoverd”, zei Sky.

Reageer (6)

  • Eef95

    nu gaan we het krijgen...

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    Wow. Scary
    Snel. verder

    1 decennium geleden
  • Luminosa

    Tamtamtamtammmmm... XD

    1 decennium geleden
  • nakito

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen