boe xD
wat is billy nu? eerst zegt iedereen slecht en nu zegt iedereen cool xD
verwarend zijn julie zeg o.O

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Fennec

    haha cool ^^ echt leuk hoofdstukje ^^
    Btw, wie zegt dat slecht niet cool kan zijn(A)

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Boe. Wat is billy nu? Eerst zegt iedereen slecht en nu zegt iedereen cool. Verwarend zijn julie zeg o_O.'' Heel erg simpel. Wanneer Billy Eline dwong dat boek perse te lezen, hij chagerijnig deed of iets in die zin, dan vind iedereen 'm like evil. Maar wanneer hij gewoon chill doet enzo, dan is ie cool. Zoiets denk ik. x'D.
    '''misspien@hotmail.com zonder hoofdletters wantdanook' zei ik. (Voor lolbroeken onder ons, ik heb zojuist dit emailaderes bezet genomen.)'' Nooo x'D. He wat jammer nou, dat je het al inpikt. *Kijkt droog.* Niet dat ik daar aan had gedacht ofzo, enkel omdat je dr net zelf over begon. *Grinnikt.* Ik ga je toevoegen, again. x'D.
    ''Die komt bovenaan mijn lijstje met bizzare gesprekken. Yes, ik hou van lijstjes.'' Rare jongens + telefoongesprek = Bizar gesprek nr 1. x'D. *Lacht.* Hahaha. ^^.
    '''Gaat dit altijd zo tussen jullie? o.o' 'Ja.' 'Jup.' 'Oh.. Dat dacht ik eigenlijk al.' 'Waarom vraag je het dan?' 'Ikke ben een beetje dom oke?''' *Grinnikt.* Of ze wou het gewoon nog eens van hun zelf horen hoe kinderlijk ze samen steeds zijn. Hahaha. Embry en Quil zijn geniaal samen. x'D. Een beetje 'inbreken' bij billy voor haar telefoon nummer. O-M-G. x'D. Hahaha. Humor. x'D.
    Neeext part. ^^.

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verder

    1 decennium geleden
  • Maleficia

    Jake is gevlucht :Y)
    En ik heb billy altijd al cool gevonden. YEAH
    Snel verder (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    verderverderverder(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen