mwaaaahhhh....
ik ben moe o.o
ik heb tot 1 uur melig feestje gehad en om 7 uur moest ik weer mijn nest uitom raport op te halen. leven is niet eerlijk.
maar feestjes zijn leuk

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Archer

    Pahahahahaha en toen bleef ze over met Embry dat gekke dink xD

    Anyways,, We love you _O_

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Mwaaaahhhh.... Ik ben moe o_o Ik heb tot 1 uur melig feestje gehad en om 7 uur moest ik weer mijn nest uit om raport op te halen. Leven is niet eerlijk. Maar feestjes zijn leuk'' Lol. Ik had gisteravond mn diploma-uitreiking. En dat was ook super vet lol. x'D. Vooral hoe 2 klasgenootjes van mij een speach hielden, waarbij eentje helemaal in de slappe lach weg dook. x'D. Dat was geniaal. Maar ik lag daardoor ook pas om 11 uur in bed ofzo. Oh nee, half 1 sliep ik pas. Mja. x'D. Ik hoef pas 's middags te werken enzo. *Evil grin.* Dus ik hoefde er pas om 10 uur weer uit. Yeay. x'D. Mja het feestje was dus wel leuk enzo? Mooi zo. ^^.
    '''Embry, zet caps eens uit.' 'NOOOOO! CAPS DUIVEL OVERHEERST MWUHAHAHA. 'Sterkte Eline.' Toen was quil weg en bleef ik over met Embry..'' Oh oh. x'D. Embry is volgens mij super melig ofzo. Wat heeft dat jong toch met Capslock. *Kijkt droog.* Die uitspraak dan ook. Echt geniaal. 'Nooooo! Caps duivel overheerst mwuhahaha. x'D. Geniaaal. x'D. *Schiet in de lach.* Hahaha. x'D.
    Neeeéeeext part weer -please-. ^^.

    1 decennium geleden
  • Platypus

    Verder!!<3

    1 decennium geleden
  • Incerto

    arme superpien (A)

    snel verder x3

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen