Wahaha xD
Dit word echt een deuk voor het ego van Quil en Embry xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Fennec

    haha arme quil en embry xD

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Wahaha. Dit word echt een deuk voor het ego van Quil en Embry.'' Oehwie. Ik wacht af, met smart. Heel veel smart. Dit gaat dus écht nog leuk worden. Moehahaha. >x'].
    '''Never mess with a Phoenix girl ' melde Ik. Sam snoof even. 'Ik durf te wedden dat Roxy dit niet gaat redden.' 'waarop wedde we?' vroeg ik grijnzend. 'Ik doe mee!' zei bella snel. 'Ik ook' Zei Jacob lachend. 'We worden rijk sam!' 'oke, voor 10 euro per persoon' zei sam. 'Deal' zei ik grijnzend. '10 maar?' zei jacob teleurgesteld.'' *Grijnst evil verder.* Hoezo klinkt dit me toch zo heerlijk duivels in de oortjes? *Grijnst weeral.* Yeay. You go girl. You can do it. Get them girl. Wraf. x'D.
    '''ROXY! MAAK DIE JOGNENS AF!' riep Bella haar toe. 'haha, zij heeft wel aanmoediging nodig' ze jacob lachend. 'Proef de Pheonix Kracht!' zeo ik terwijl ik opstond om jacob de kietledood te geven of hem op een andere manier iets aan te doen.'' Wahaha. Ten eerste, wow. Bella die een keertje enthousiast schreeuwt. You go girl. x'D. En ten tweede. Here comes the Phoenix power girl. They're going down. And they don't even know it yet.. How wonderful. *Smiles.* It's so goddamn lovely, and I like it. What do I say? I lóve it! ^^.
    Neeeeeéeeeext. ^^.

    1 decennium geleden
  • jannekej

    haha go girl^^

    1 decennium geleden
  • YourFear

    Verderrr!!!

    1 decennium geleden
  • Incerto

    snel verder x3

    en ikke nog steeds boos op roxy,
    ze pikken zomaar mijn embry :o
    zij is een pikkendief -.-
    maar zij niet opkunnen tegen echte euhm verena kracht, ikke maak haar af :D

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen