dit word erg, 4 keer acter elkaar A real Phoenix girl bij laatste uitkomsten o.o
issie zo leuk?

ps. sorry wipie, je weet waarvoor(A)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • MeLovesMusic

    ''Ik kwam niet in levensgevaar, dat werd snel duidelijk. Sam en Jacob die hadden me de hele tijd aangekeken en fluisterde over iets. Bella die ernaast zat had de hele tijd verbaasd gekeken naar mij, naar hun, naar mij, naar hun. Uiteindelijk hadden sam en jacob lachend een deal gesloten of daar leek het op. Ik durf te wedden dat het ongeveer dezelfde was als die over Roxy en de jongens. De vraag was wie was voor mij en wie was voor Embry. Aan de ene kant zou Jacob voor me kunnen zijn omdat het mijn vriendje is, om die zelfde reden kon hij alleen ook tegen me zijn omdat ik in feite een klein beetje vreemd ging. Dan kan Jacob nog voor Embry zijn omdat het zijn vriend is, maar omdat ze elkaar nogal graag uitlachen om maar zo te zeggen, kan Jacob ook om die reden tegen Embry zijn. Voor wie Sam is? geen idee. In ieder geval, Embry die was nu voorzichtig omdat hij geen boze Jacob op zijn nek wil, dus ik kon deze situatie goed uit gaan buiten door ontzettend te gaan flirten. Als Jacob boos op mij word dan kan ik altijd nog naar Billy vluchten.'' Ohw goshie. Dit is echt verdomt droog. I mean. Eerst een weddenschap om Roxy en de 2 jongens. Vervolgens een weddenschap met Eline en Embry erin waarschijnlijk. Vervolgens durft Eline te wedden dat het zoiets is, een weddenschap over haar en Embry dus. Oftewel. Damn dat zijn al veel weddenschappen in slechts enkele minuutjes. Of nog niet eens. x'D. En Belle zit er waarschijnlijk echt maar een beetje bij van. Aha. Oké. Leuk. Uhm.. x'D. *Kijkt vrij droogjes.* Lol. Dat is best wel humor eigenlijk. En dan alle redenen die Eline opsomt waarvoor Jacob voor, of ook weer tégen haar zou kunnen zijn. Tsja. Eerlijk gezegt zou ik het nu echt niet weten. En wat Sam betreft, al helemala niet. Die is zo ondoorgrondelijk.. Pfoe. x'D. Dus ja. x'D. Ik wacht wel rustig af. Dat lijkt me gewoon nog het allerverstandigste van alles om te doen. *Grinnikt wat.* x'D. Humor kind. x'D.
    Neeéeext. ^^.

    1 decennium geleden
  • Incerto

    oke dit is wel fun aangezien roxy van mijn embry ofblijft (A)
    snel verder x3

    xx

    1 decennium geleden
  • xlaantjeuhx

    oe dit gaat leuk worden nu maar hopen dat embry een beetje meewerkt ! ! ! khoop maar dat jacob heel erg jaloers wordt

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeerr <3

    1 decennium geleden
  • YourFear

    Verderrrrr!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen