Foto bij Chapter 53

Abby POV

Ik werd wakker gemaakt door Jasper.
‘Abs, wakker worden.’ Fluisterde hij in mijn oor. Ik deed mijn ogen open en keek meteen mijn ogen uit. We bevonden ons in een hele grote kamer, ik lag op een enorm 2 persoonsbed waar we zeker met z’n 10e op konden liggen.
‘Waar zijn we?’ Vroeg ik aan mijn man. Heerlijk woord, mijn man.
‘We zijn nu in Londen. We gaan een steden trip maken. We bezoeken Londen, Amsterdam, Parijs en Rome. We zijn in iedere stad 3 dagen en dan gaan we verder.’ Zei Jasper. Hij keek me recht aan en kuste me op mijn mond.
‘Heb je honger?’ Vroeg Jasper en stond op.
‘Ja, eigenlijk best wel.’ Zei ik en ik wreef over mijn buik.
‘Wat wil je?’ Hij gooide me een kaart toe. ik keek er op. Er stonden heel veel dure dingen op.
‘Doe mij maar een echt origineel Brits ontbijt.’ Zei ik.
‘Komt voor de baker, mevrouw Hale.’ Zei Jasper en griste de telefoon hoorn van de hak en regelde roomservice. De roomservice kwam niet veel later binnen. Ik at het eten op en het was heerlijk.
‘Wat gaan we eigenlijk in Londen doen?’ Vroeg ik aan Jasper. Ik veegde mijn mond schoon.
‘We gaan de stad rond en de meest romantische plekjes bezoeken.’ Dat deden we. Nadat ik me had omgekleed gingen we de stad in. We bezochten op de eerste dag de Tower Bridge, we hadden geen metro nodig want Jasper droeg me bijna altijd. We liepen veel winkels uit en in en er was zelfs een M&M winkel van 4 verdiepingen, de lekkerste snoepjes!
’s Avonds hadden we een heel romantische avond in het bubbelbad.
‘Jasper, weet je wat ik eens wil proberen?’ Vroeg ik ineens. Ik lag naakt tegen zijn naakte hemelse lichaam.
‘Nee, wat wil je?’ Vroeg Jasper zwoel in mijn oor.
‘Misschien kan het niet, maar ik zou graag een kindje willen.’ Het laatste fluisterde ik een beetje. Jasper was even stil en je zag hem diep na dacht.
‘Ik heb je vertelt over Bella en Renesmee.’ Zei hij. Ik knikte.
‘Bella ging bijna dood van door haar bevalling van Renesmee.’ Zei ik.
‘Wat als ik je dan niet kan reden zoals Edward bij haar heeft gedaan. Mij wil je niet in de buurt hebben als je bloed.’ Zei Jasper.
‘Ow, maar ik weet dat je het kan.’ Probeerde ik hem te overtuigen. Ik keek hem met mijn smeek oogjes aan.
‘Please.’ Zei ik.
‘Je moeder zou het niet begrijpen. Je bent maar net 2 weken zwanger.’ Zei Jasper en fronste.
‘Jasper, je weet dat je me toch ooit eens in een vampier moet veranderen. Waarom niet daardoor?’ Vroeg ik.
‘Dat klopt.’ Zei hij. Het was lang stil tot dat Jasper adem haalde en antwoord gaf.

Reageer (1)

  • ShakeItUp

    Nou! Het is al weer afgelopen voor nu!
    Snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen