Foto bij chapter 74:Second round!

Tweede ronde van het toernooi.Voor degene die het bemerkt hebben zijn er dus twee 'mysterie's' in dit Lavaridge town verhaal.
1 Waarom de gym vanbinnen een zwembad is
2 Wat is er met Nakusa aan de hand is

Nou,wie denkt te weten dat ie 't weet?

Ps ff de regels voor de tweede ronde.
De gevechten zijn op het gras veld.
Twee pokemon,niet tegelijker tijd
Bij gelijkspel wordt de 3e ingeschreven pokemon opgeroepen
Vandaag(in het verhaal) vind de 2e ronde plaats en de halve finale dus blijf in en rond het stadium.
De finale vind waarschijnlijk morgen plaats of overmorgen(in het verhaal)

'Wordt wakker!' Riep Rea tegen Treyson die nog lag te slapen en niet wakker werd.
Opeens plenste er water op Treyson's gezicht.Treyson kwam hapend naar adem overeind en keek recht in het gezicht van Rea's Marshtomp.
'Makuba?' Zei Treyson.Rea zuchtte.
'Sorry maar je werd niet wakker,Treyson.Waarschijnlijk is Yassup's gevecht al begonnen.' Legde Rea uit en gooide Treyson's kleding naar hem.Treyson schoot zijn kleding aan en tilde Sandshrew op zijn schouder.Met z'n tweeën renden ze door de straten.
'Shit dat ik me verslapen heb.' Zei Treyson boos opzichzelf.
'Kan iedereen gebeuren.' Zei Rea glimlachend.Ze kwamen aan en gingen naast Makoto,Nakusa en Diago staan.Sakura was al verder gaan reizen.
'En?' Vroeg Treyson en keek van Makoto naar Yassup's gevecht.
'Slecht,heel slecht.Die Groy heeft zijn vorige gevechten in één minuut gewonnen.Yassup houd het daarin tegen lang vol maar ik denk niet dat het lukt om te winnen.Anorith is al verslagen en Charmeleon heeft het zwaar.' Vertelde Makoto.Treyson keek gespannen naar het gevecht.Rea richtte haar pokewatch op de grijse pokemon van Groy.
Machop
Machop is extreem vlug en lenig en zal vaak in snel tempo speciale aanvallen uitvoeren. Zijn lijf bestaat uit louter spieren. Zijn spieren woden nooit moe, hoe lang ze ook getraind worden. Hij zit vol energie en houdt er van om zijn spieren groter en sterker te maken door bijvoorbeeld stenen op te stillen. Hij heeft genoeg kracht om honderd volwassenen om te gooien. Machop is één van de intelligentere Pokémon en is bekend om zijn kundigheid in verscheidene vechtsporten

Groy had een witte jas en wit/zilver haar.


'Machop doe je karate chop.' Zei Groy.
'Weer het af met dragon claw!' Riep Yassup en het werkte.
'Oke Charmeleon doe je dragon rage.' Zei Yassup er meteen achteraan.Machop werd vol geraakt door de dragon rage.
'Gebruik je iron tail.' Zei Yassup.
'Pak zijn staart vast!' Riep Groy en Machop greep Charmeleon's staart.
'Maak het af met close combat.' Zei Groy grijnsend.Charmeleon kon geen kant op en des te harder kwam de close combat aan.
'Nee!Charmeleon!' Riep Yassup.Charmeleon vloog naar achter en viel neer in het gras.En bleef neer.
'Groy en Machop hebben gewonnen.Yassup en Charmeleon hebben verloren.Beide trainers geef elkaar een hand.' Zei de scheidrechter.Yassup rende naar Charmeleon toe.
'Charmeleon ben je oke?' Vroeg Yassup bezorgt en veegde het gras uit zijn gezicht.Charmeleon opende zijn ogen.
'Charmeleon char.' Zie Charmeleon en was teleurgesteld in zichzelf.
'Je hebt het goed gedaan.Neem je rust.' Zei Yassup en deed Charmeleon in zijn pokeball.Hij stond op en schudde Groy's hand.Yassup liep door de gang en de trap op naar Treyson,Rea,Nakusa,Makoto en Diago.
'He.' Zei Yassup en lachend.
'Doe Groy is sterk.Anders had jij nooit verloren.' Merkte Rea op.
'Ja,zijn pokemon zijn goed getraind.' Zei Yassup.Treyson bedacht opeens iets en keek naar Makoto en Diago.
'Sorry ik had me verslapen maar wie heeft gewonnen?' Vroeg Treyson nieuwsgierig.Daigo grinnikte.
'Wie denk je?Makoto natuurlijk.Zijn vuurpokemon blaasde Breloom weg.' Vertelde Daigo.Makoto grijnsde.
'Klopt maar je was een goede tegenstander.' Zei Makoto.
'Dus dan zijn Makoto en die Groy door.Nu vechten die Paku en Kiroro...' Treyson wende zich tot Nakusa.
'En daarna ons gevecht Nakusa.Ben je er klaar voor?' Vroeg Treyson.Nakusa keek verward op.
'Uh ja.' Zei hij snel.Treyson fronste zijn wenkbrauwen even maar liet het verder gaan.Kiroro had uiteindelijk gewonnen.
'Nu zijn wij.' Zei Treyson en sleurde Nakusa de tribunes af.Nakusa liep naar de overkant van het veld.
'Grimer ik kies jouw.' Zei Nakusa en liet Grimer uit zijn pokeball.
Swellow staat wel ingeschreven maar Nakusa heeft hem op zak dus ik kan hem niet gebruiken.Bedacht Treyson.Hij glimlachde en stak zijn vinger naar voren.
'Sandshrew we gaan ervoor.' Zei Treyson en Sandshrew rende over Treyson's arm en sprong aan het einde het veld op.
'Grimer doe je sludge bomb.' Zei Nakusa en het gif ging op Sandshrew af.
'Graaf in de grond om het te ontwijken!' Riep Treyson en Sandshrew kroop de grond in waardoor de sludge bombs miste.
'Sandshrew doe slash als je bovenkomt.' Zei Treyson.De grond hoopte opeens op en Sandshrew sprong eruit.
'Goooo!' Riep Treyson grijnsend.Sandshrew haalde uit en raakte Grimer met slash.
'Grimer doe je shadow punch!' RIep Nakusa.De vuist van Grimer vloog op Sandshrew af en raakte hem in zijn buik waardoor hij naar achter vloog.
'Niet slecht.' Gaf Treyson glimlachend toe.
'He onderschat me niet.' Zei Nakusa grijnsend.
'Grimer gooi veel shadow ballen naar Sandshrew.' Riep Nakusa en Grimer begon shadow ballen te vormen.
'Sandshrew gebruik rollout en baan je er een weg doorheen.' Zei Treyson.Sandshrew maakte van zichzelf en bol en racede naar voren.Met gemak ontweek hij de shadow ball.Soms net op het nippertje maar het lukt wel.Toen hij daar voorbij was ging hij recht op Grimer af.
'ONtwijk het,Grimer.' RIep Nakusa maar het was al te laat en Grimer werd keihard geraakt door de rollout.Sandshrew sprong een paar stappen naar achter zodat er ruimte was tussen hem en Grimer.
'Sandshrew doe je slash.' Riep Treyson.
'Grimer gebruik gunk shot.' Zei Nakusa.Nog voordat Sandshrew kon aanvallen werd hij geraakt door de krachtige gunk shot.
'Sandshrew?' Vroeg Treyson bezorgt.Sandshrew sprong overeind.
'Sand sandshrew.' Zei Sandshrew krachtig.
'Grimer val aan met shadow punch.' Zei Nakusa en de shadow punch ging op Sandshrew af.
'Weer het af met je slash.' Riep Treyson en het werkte.
'Ga door met je swift.' Zei Treyson.Sandshrew sprong op en zwaaide met zijn staart.Sterren vlogen op Grimer af.
'Maak ze kapot met shadow ball.' Zei Nakusa en Grimer gooide een shadow ball maar die werd vernietigd door de swift.Grimer werd geraakt door de sterke aanval.Beide pokemon begonnen nu langzaam te hijgen terwijl het gevecht door ging met ontwijken en aanvallen.Op een gegeven moment stonden ze recht tegenover elkaar.
'Dit wordt de laatste aanval.' Zei Nakusa grijnsend.
'We gaan ervoor.' Antwoorde Treyson en grijnsde terug.
'Grimer gunk shot.'
'Sandshrew swift.'
De twee aanvallen vlogen op elkaar af en botste in het midden.Gras en stof vloog op en een kleine explosie vond plaats.Niemand kon zien welke pokemon nog stond door het stof.Langzaam begon het te zakken.Iedereen concentreerde zich.
'He?' Zei Treyson.Beide pokemon lagen op de grond.Uitgeput.Nakusa en Treyson rende allebij naar hun pokemon.
'Grim grimer.' Zei Grimer.Nakusa grinnikte. 'Je hebt het goed gedaan jochie.'
Treyson tilde Sandshrew op.
'Gaat het?' Vroeg Treyson en Sandshrew keek op.Treyson glimlachde en aaide over zijn kop.
'Rust maar uit.' Zei Treyson en legde Sandshrew op zijn schouder.Treyson stond op en stond oog in oog met Nakusa.
'De volgende wordt geen gelijkspel.' Grijnsde Nakusa.
'Kom maar op.' Zei Treyson.Beide liepen ze terug naar hun plek.
Nakusa gooide een pokeball.
'Meditite go.' Zei Nakusa en de kleine vechtpokemon kwam tevoorschijn.
'Tyrogue laat je kracht zien.' Zei Treyson en Tyrogue kwam uit zijn pokeball.Twee pokemon,even groot,van hetzelfde type.Maar wie heeft de meeste kracht?

Heheheh *vals lachje* Nakusa was misschien wel slecht maar hij was geen slechte trainer.Nakusa is sterker dan je denkt.

Reageer (5)

  • KidouYuuto

    Wil Juka naar de computerhal komen
    srry er is geen plaats meer ZEI de vrouw
    ahh jammer

    1 decennium geleden
  • Organism

    Dit is een funny story lalalala

    1 decennium geleden
  • Amami

    snel veder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    jaaaaaaaaaa
    oei die goy ofzo ziet er mysterieus uit;)verder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    jaaaaaaaaaa
    oei die goy ofzo ziet er mysterieus uit;)verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen