nee. joepie is eigenlijk niet de goede beschrijving

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Fennec

    woahwaoh spannend<3

    1 decennium geleden
  • MaagGezweer

    ik wist het wel!!ik ging de heletijd geen reacties schrijven omdat ik verder wou lezen:D!!en nu ben ik ook nog in de gelijk gegaan dat eline een weerwolf is(H)!!!
    verder!!!!

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Nee. Joepie is eigenlijk niet de goede beschrijving.'' Mag ik het daar níét mee eens zijn? x'D. Ik vind het namelijk dus echt wel super vet stiekem hoor. =3. Moehahaha. ^^.
    '''Laat. haar. met. rust.' zei ik woedend.'' Moehahaha. Moest weer even hoor. Eline word boos. En dan bedoel ik nu dus ook écht boos, eigenlijk eerder zwaar pisst-of. Jongens, begin maar vast met rennen. Want dit word nog super vet zwaar drastisch über gaaf cool leuk. x'D. Hahaha. Vind ik dan héa. *Grijnst lichtjes onschuldig.* x'D.
    ''De vampieren wenkte elkaar en rende weg. Ze rende weg.. waarom?'' You may guess once, you may guess twice. You may even guess 3 times. But hell yeah, what do you thínk that is happening? *Grijnst nu gewoon breeduit.* Oké even droog tussendoor. Dit vind ik dus like masterlijk. x'D. Oehwie. Weet je. Mijn intresse heb je nu dus echt hélémaal. Serieus, ik zit weer helemaal báck in the story. =D.
    Neeeéeeext part weer. ^^.

    1 decennium geleden
  • jannekej

    en daar heb je weerwolf elinexD
    of mag ik dat niet veraden
    anders heb ik niets ge zegt(A)

    1 decennium geleden
  • xYxUnBorNxYx

    aaaaaah snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen