Foto bij W65

“Hoi Bloom, we komen je bevrijden.” Flora en de andere Winx kwamen aangelopen. Bloom stond lachend op.
“Dat werd tijd, slaapkoppen”, plaagde ze. Toen merkte ze dat Stella huilde. “Stella, wat is er?”
“Faragonda heeft nog een paar dagen tijd nodig. De magie is sterker dan ze dacht”, zei Layla.
“Dat klinkt niet goed”, zei Helia.
“Is Brandon hier ook?” Stella’s hoofd schoot omhoog.
“Nee Stella,” zei Bloom, “hij en Sky zijn teruggeroepen naar Red Fountain. Sky’s ouders zijn er.” Bloom zuchtte even: “En waarschijnlijk zullen ze mij ook willen spreken.” Op dat moment ging Blooms gsm af. “Daar heb je het al”, zei Bloom, toen ze Brandons nummer herkende. “Hoi Brandon.”
“Bloom, Sky en zijn ouders willen met je komen praten.” Bloom keek even naar Flora, die knikte.
“Kom maar, Brandon. Tecna wacht jullie op. Flora en ik zullen op mijn kamer zitten.”
“In orde, Bloom.”
“Euh, Brandon, kan je zelf ook meekomen? Ik geloof dat Stella je nodig heeft.”
“Ik kom. Tot zo, Bloom.”
“Brandon komt, Stella”, zei Bloom nadat ze had ingehaakt.
“Oké”, fluisterde Stella zacht.
“Zullen we dan maar gaan?”, vroeg Bloom. Tecna en Timmy liepen naar de poort. Musa, Layla, Stella, Helia en Riven gingen samen naar Stella’s kamer. Flora en Bloom gingen samen op Blooms kamer zitten. Bloom was zenuwachtig.
“Rustig maar, Bloom. Het zijn Sky en zijn ouders maar”, suste Flora. Bloom knikte.

Reageer (4)

  • dayxdreamer

    die *** Trix

    1 decennium geleden
  • nakito

    snel verder gaan!

    1 decennium geleden
  • Padme

    ik heb met allebei meedelijden.
    snel door

    1 decennium geleden
  • Luminosa

    Ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, Stella of bloom?(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen