Hij-
‘Hey, nerd!!’ zegt James bespottelijk. Ik loop zo snel mogelijk door. ‘ja, ga maar sneller lopen hoor!!’ grinnikt Tom. Ik vecht tegen een traan. Waarom doen ze dit toch altijd bij mij? Ik loop naar buiten en pak mijn fiets. Ik hoop heel erg dat James, Tom en Mic mij niet weer achterna komen… Na 10 minuten keihard fietsen kijk ik achterom. Ik zie niemand. Ik stap even van mij fiets af om op adem te komen.

‘Eten is klaar! ‘ roept mijn moeder. Ik zucht diep. ‘was je de hele tijd boven?’ vraagt mijn moeder. ‘ja, ik was huiswerk maken.’ ‘ooh, goed dat je niet weer aan het zingen was.’ Zegt ze. Ik bloos. Ze had het dus toch door gisteren. ‘mam, ik had vandaag een 10 voor wiskunde.’ Zegt Zac, mijn kleine broertje, trots. Mijn moeder glunderd ‘daar kan jij nog een voorbeeld aan nemen!!’ ze kijkt mij hoopvol aan. Ik kijk weg. Het is zo oneerlijk!! Ze weet dat ik slecht ben in wiskunde. Als ze maar niet weer begint over mijn laatste rapportpunt… ‘mam, mag ik van tafel?’ vraag ik hoopvol. ‘ja, tuurlijk schat.’ Ik loop naar boven en steek stiekem een sigaret op. Waarom ben ik niet wat meer zoals James, Tom en Mic? Waarom krijgen zij alle meisjes, en ik nooit ook maar één…

Reageer (1)

  • ninatommo

    OEW WHOEP WHOEP
    sneel verder :)
    ik haddd je ping gelezeee
    dus ik ff stiekem heel erg neiuwschierig zijn
    en nu leeees ik het lekker tog voor school :D
    enennnenenenn jij kan wel schrijven :o
    sneeel verder kleine (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen