oehhh terug van vakantie ^^
frankenland was vooral warm en nat. meer vragen drop je maar in mijn gastenboek xD
ik ben een beetje druk namelijk nu,
ik moet deze binnekort maar eens omzetten en ik heb nog 41 a4tjes klaarliggen om uit te typen ^^ (ik denk dat 2 a4tjes een deel is)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • MaagGezweer

    snel verder(H)!!

    1 decennium geleden
  • PersonalEvil

    oeh oeh sneeel verdeeeeeer!! ^^

    1 decennium geleden
  • Vervain

    Snel veder! =D

    1 decennium geleden
  • Incerto

    speciaal voor u een super ultra reactie.





    Jacob glimlachte en stond op.

    tsjeees het is lang geleden dat ik jou verhaaltje heb gelezen ^^

    Hij stak een stak een hand naar me toe om me te helpen op te staan.

    jacob lieverd, eline is een weerwolf en een weerwolf kan zichzelf wel omhoog krijgen, anders is het geen goede weerwolg, en dan is het niet leuk.

    ik schraapte even en wees naar hem.

    o-oh wil ik het weten? eigenlijk wel ^^

    'wat?' vroeg hij verbaast

    ja wat??

    'dat' zei ik met een glimlach die op mijn lippen speelde.

    WAT IS DAT? i want to know !!

    'jij wou mijn ouders tot iets overhalen... puur natuur?'

    *slaat handen voor eigen ogen.* jacob dat was iets te veel van het goede

    Jacob keek even naar onder.

    ja hij hangt er nog hoor

    hij droeg niks.

    *rolt met ogen* typisch

    toen keek hij even naar mij.

    jij hebt toch wel iets aan he, anders ga ik over mijn nek hieroh

    'hoeveel had jij ookalweer aan op mijn super shirt na?' vroeg hij.

    O.O jacob teveel van het goede

    hij sloeg pruilend zijn armen over elkaar.

    arme hij

    hij hield van puur natuur..

    wie niet ^^

    'maar dit shirt is ook genoeg, dit is haast een jurk. maar ik heb er geen problemen mee hoor, in prive zo. maar ik ga zo niet met je over straat, en al zeker niet met mijn ouders praten' zei ik terwijl ik met behulp van jacobs hand opstond.

    whawha stel je voor, ik neem voor het eerst mijn vriendje mee naar huis, staat hij daar puur natuur. ik denk niet dat mijn moeder daar zo blij mee is

    'oke, oke' zei jacob lachend. hij trok toen maar zijn haveloze broek aan die hij op de een of andere manier mee had genomen aan een toutje om zijn enkel.

    maar die broek is dan toch helemaal kapoeto? i mean als hij helemaal gaat rennen?

    jacob gaf mij een kusje op mijn wang en liep toen, hand in hand met mij door het doolhof van bomen het bos uit.

    lisa ik vind het geweldig als je lange verhalen maakt, maar ik ga alleen maar ultra reacties geven als er een klein verhaal is ^^

    mijn uitdrukking probeerde ik zo somber mogelijk te houden.

    auwtch moeilijke cobinatie, jacob en somber tegelijk

    het probleem was, ik moest door jacob altijd lachen of tenminste vrolijk zijn.

    dat zeg ik toch net

    en naja, als ik breed glimlachend voor mijn ouders ga zitten en dan zeg "ja, het is afschuwelijk op school en ik heb het er niet naar mijn zin. mag ik in la Push naar school?" dat is niet echt geloof waardig, dus ik moest zielig kijken.

    idd maar dat is niet leuk voor jacob


    Jacobh hielp goed ermee door me zo min mogelijk op te vrolijken, dat vond hij nogal moeilijk want ik had een gezicht opgezet alsof ik elk moment kon huilen, Blij dat ik goed kan acteren.

    o.o sinds wanneer kan jij acteren?! had je me ook wel mogen zeggen he

    'Wie is daar?' was het eerste wat we hoorden toen we binnen kwamen. het was mijn peetvader vanuit de woonkamer.

    peetvader van eline raad eens: het is bruin, heeft alleen een shirt aan en is bijna altijd in de gezeldschap van the sweetist dog.

    'ik' riep ik met een gauw -gemaakte- stem.

    nee dat is niet juist.

    Jacob sloeg -zogenaamd- troostend een arm om mijn al lang niet meer zo smalle schouders. weerwolf...

    okee sinds waneer troosten wij mensen zogenaamd

    futloos liep ik de woonkamer in waar ik als verwacht mijn vader aantrof achter zijn laptop voor zn werk.

    sinds wanneer zit een kunstenaar achter de laptob vor zijn werk o.o

    'eline, wat doe je hier? je hoort opschool te zitten.. en waar is je broek...?' vroeg dennis verward.

    JAAAAAAAA en het antwoord is geraden hoor.

    'god, krijg ik nu een hele uithoring?! en ik ga wel een broek aantrekken' mopperde ik -zogenaamd- chagerijnig.

    waarom is iedereen chagerijnig, kom het is feest, superpien is weer terug...

    Ik liet Jacob beneden achter en mepte de deur hard achter me dicht, Even was ik bang dat het glas in de deur zou breken of dat hij gewoon helemaal uit zn voegen sprong maar de deur overleefde het.

    ik: grote dreur. *geeft deur schouderklopje* deur:*valt neer* ik: *schuift fluitend weg*

    Ik stampte de trap op en ging mijn kamer in waar ik een onderbroek en zo'n lange jongens zwembroek ding aantrok. een met een wit/oranje bloemen patroon.

    oehoeh die heb ik ook ^^

    na zo lang mogelijk getreuzelt te hebben kwam ik weer naar beneden, ik was er zeker van dat Dennis en Jacob wel wat hebben gepaat.

    ietsjes maar toen kregen ze ruzie en zorgde jake dat dennis 10 meter onder de grond lag?

    beneden trof ik ze zweigend aan. Allebij keken mij aan maar ervoor keken ze allebij nog helemaal de andere kant op, elkaar puur negerend.

    ik denk dat ze elkaar niet mogen (A)

    Stilltjes ging ik naast jacob zitten, ik kroop helemaal in zijn armen die hij weer om me heen sloeg.

    lieverd ik heb geen zin om hier nog commentaar op te geven,het is gewoon te sweet

    'eline wat is er nou gebeurt?' vroeg mijn vader geïrriteerd.

    stjeees die man is wel vaak geirriteerd he

    'De Cullens' zei ik alleen maar.

    whaaaaaaaaaaa save our souls. *rent gillend naar de schuilkelder en komt de komende 50 jaar er niet meer uit*

    'meneer dreammaker, dat heb ik toch net al gezecht?' zei jacob, op zijn beurt geïrriteerd. ze mochten elkaar niet zo.

    nee joh zou je denken?


    Ik snikte zachtjes terwijl ik dichter tegen jacob aankroop, Ik acteerde misschien maar het verdriet om bella meende ik.

    arme jij ^^

    maar Jacob maakte zoveel van mijn pijn goed. 'Bella's vriendje, Edward Cullen is een vampier, alle Cullens zijn vampieren en daarom hebben we ruzie met ze, en dus ook met bella' zei Jacob voor me.

    arghh (duivel) de cullens moeten ook altijd alles verpesten he

    'vampier?' zei mijn vader met een overslaande stem.

    yeah watch out he cann catch ya ^^

    Jacob knikte stilletjes.

    'vampieren en weerwolven zijn toch vijanden?' vroeg dennis onzeker

    nee joh lijkt alleeen maar zo *draait met ogen*

    'ja, het is niet eerlijk, waarom bestaan ze?' fluisterde ik terwijl ik mijn gezicht in jacobs schouder verstopte.

    omdat euhm *denkt na* ah ik weet het, om eline het leven zuur te maken.

    'maar wat is er dan precies gebeurd?'

    zeikerd

    'edward& eline hebben gevochten en bella zag dat' zei jacob.

    bella moet haar neus niet zo in andermans zaken steken

    'Laat mijn dochter- nee wacht, eline bedoel ik, laat haar zelf eens wat zeggen!' Zei mijn vader, o, nee, wacht, dennis bedoel ik.

    omg pien mag toch zelf beslissen wanneer ze iets zegt, ze is geen hond die je kan commanderen, ze is neit afgericht !

    ik gromde even tussen het nep snikken door en jacob nam het weer voor me op. 'Ze wil niet praten, dat zie je toch?'

    *staat op en neemt ogen van dennis uit oogkassen, pakt doekje en begint ogen schoontevegen, zet ogen weer terug in oogkassen*

    'jij weet toch niet wat er allemaal met haar is gebeurt?!'

    welles

    'Misschien wel' zei ik opeens 'Jacob kan, als we allebij zijn veranderd mijn gedachte horen, en anders zou ik hem toch alles wel vertellen'

    HA gedist

    toen bleef mijn vader even stil

    klote voor even maar, kandie niet langer zijn mondje toe houden? maargoed snel verder !

    xx

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeeer<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen