Foto bij - 004

Zoey
Ik ga op zoek naar Draco. Na een half uur zoeken vind ik hem buiten op een bankje. Als ik hem aantik draait hij zijn hoofd om. 'Nee, nu even niet.' Hij staat op en loopt weg.'Draco wacht even!' Hij begint sneller te lopen. 'Draco stop nou even. Wat is er aan de hand?' Hij draait zich om. 'Ik schrok gewoon oké?' 'Tuurlijk, heeft dit te maken met Voldemort?' Hij zucht. 'Ik weet het niet. Mijn vader kwam er opeens mee. Ik dacht dat hij een grapje maakte.' Ik knik. 'Waarom werd je nou zo boos over dat Julia bij ons komt wonen.' vraagt hij. 'Ehmm... Tja, Je bent mijn beste vriend enne..' stotter ik. Shit! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik zie dat hij in de war is. 'Heb je een oogje op me of zo??' Ik schud mijn hoofd. 'Wat?! Nee, natuurlijk niet.' Hij loopt verder zonder er nog wat over te zeggen.

Julia
Ik sta nog steeds stil op de gang. Achter me hoor ik iemand lopen. Ik draai me om en zie mevrouw McGonagall mijn richting op lopen. Ik doe snel de brief in mijn zak en ren terug naar de leerlingenkamer. Iedereen staart mij een beetje raar aan, omdat ik haastig binnenkwam. Ik loop naar mijn slaapkamer en ik pak een fotoboek die ik van mijn moeder mocht hebben. Op de eerste pagina staan mijn moeder, Dumbledore en Tom Riddle. Ik blader verder. Dan zie ik een foto van haar en Tom Riddle alleen. Ik wil het eruit halen, maar dan komt Ginny binnen. 'Wat doe je?' vraagt ze terwijl ze naar me toeloopt om een beetje mee te kijken. 'Niets.' zeg ik terwijl ik het boek dicht sla. Snel prop ik het in mijn tas en staar uit het raam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen