Foto bij - 005

Julia
1 dag later ren ik door de gangen. Ik ben te laat voor verweer tegen zwarte kunsten, omdat ik vergeten ben waar het is. Dan zie ik een deur. 'Gevonden.' fluister ik. Ik loop naar de deur. Zuchtend klop ik op de deur en doe hem open. 'Mevrouw Flitch, u bent te laat. Ga snel zitten!' zegt Snape alweer op een kille, maar dit keer strenge toon. Ik kijk om me heen. Alle plaatsen zijn bezet. Behalve naast Hermione. Vlug ga ik maar naast haar zitten en leg ik mijn boek, perkament en veer neer. 'Ik wil dat jullie je boeken open op bladzijde 44!' Roept hij door de klas. Ik doe mijn boek open en blader naar bladzijde 44. 'Wat was er eigenlijks in de grote zaal? Je werd zo bleek.' fluistert Hermione op een vraagtoon. 'Ik voelde me niet lekker. ' fluister ik terug. 'Maar Draco liep je achter na!' fluistert ze weer. 'Ik zag hem wel, maar hij liep langs me heen.' lieg ik.

Zoey
Ik hoor Julia en Hermione fluisteren. Ik steek mijn hand op. ´Ja, wat is er Zoey?' Ik wijs naar Julia en Hermione. 'Hun twee zitten te fluisteren meneer.' Hij kijkt naar hun. 'Granger en Flitch nu stil zijn of jullie mogen nablijven!' Ik begin te grijnzen. Draco kijkt me raar aan. 'Waarom zei je niet dan Granger alleen aan het fluisteren was?' Ik haal mijn schouders op. Opeens word er geklopt op de deur. Lucius Malfoy komt binnengelopen. Draco kijkt verbaas. 'Wat komt hij hier doen?' vraag ik nieuwsgierig. 'Weet ik niet.' Hij fluistert wat tegen Severus. 'Julia Flitch je moet even met Lucius meekomen.' Julia kijkt verbaasd.

groen duimpje?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen