Foto bij - 016

Julia
Draco komt op mij af. Snel ren ik weg. Ik moet naar Harry toe. Dan laat hij mij misschien met rust. Maar Draco rent me achterna. Gelukkig zie ik Harry al staan. Blijkbaar heeft hij door dat Draco achter me aanzit. Harry loopt naar me toe. Ik stop gelijk met rennen als hij voor me staat. 'Hij zit echt de hele tijd achter je aan.' reageert hij. Draco stopt ook met rennen. Hij staart me nog even na, maar loopt dan weg. 'Ik ga dus voor eeuwig last van hem krijgen.' zucht ik. Harry kijkt me verbaasd aan. 'Hoezo?' vraagt hij. Ik pak de brief die ik 2 maanden terug gekregen heb en ik geef het aan Harry. Hij leest de brief. 'Is je moeder echt door... Voldemort vermoord? En hoezo dan jou moeder?' begint hij te vragen. Ik kijk hem aan. 'Ja en ik weet niet waarom.' antwoord ik. Over die tweede vraag lieg ik. Harry leest weer verder. Ik zie hem met zijn ogen wijdt open naar de brief staren. 'Je zou niet van de Malfoys verwachten dat ze zoiets zouden doen.' zegt hij terwijl hij de brief teruggeeft. Snel ga ik over op een ander onderwerp. 'Hoe ging de wedstrijd?' 'Goed, ik had de snaai snel te pakken.' antwoordt hij. Ik knik begrijpend. Samen met Harry loop ik naar buiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen