Foto bij - 017

Julia
We lopen naar Hagrid. Zo te zien zijn Ron en Hermione er ook al. Harry klopt op de deur. Gelijk gaat de deur open en lopen we naar binnen. Hagrid gooit de deur weer dicht. Harry kijkt mij aan. Ik pak vlug de brief en geef het aan Hagrid. 'Wat is er aan de hand met die brief?' vraagt Ron. Hagrid kijkt verbaast als hij het leest en geeft de brief weer aan mij. Ron en Hermione staren mij aan. Ik kijk naar Harry. Dan geef ik de brief aan Ron en Hermione. Ze lezen het ook vol verbazing. 'SODEKNETTER!' roept Ron. 'Bij de Malfoys? Heb jij er zelf dan niks op te zeggen?' vraagt Ron verbaasd. Ik schudt mijn hoofd. 'Omdat ik nog geen 17 ben, heb ik nog een voogd nodig of zoiets.' vertel ik. 'Dat is toch niet normaal meer? We gaan gelijk naar het ministerie!' reageert Ron. 'Dat gaat dus echt niet. Lucius Malfoy is goed bevriend met het ministerie.' zegt Hagrid zuchtend. 'Ach, ik moet er mee leren leven.' mompel ik. 'Maar Lucius is een dooddoener!' reageert Harry er tussendoor. 'Een wat?' vraag ik. Ze kijken me allemaal aan alsof ik dom ben. 'Iemand die bij Voldemort hoort.' vertelt Hermione. Mijn gezicht wordt lijkbleek. Ze zitten achter me aan! O help...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen