Foto bij Chapter 64

Abby POV
Ik wil even een ding mededelen.
Morgen ben ik de hele dag weg. Ik moet op mijn nichtjes passen en dan ga ik met ze naar Kinderpretland :) Dus ik ben er pas weer om 6 uur of zo...
Ik hou heel veel van jullie en ik kwam tot het schokkend feit dat dit verhaal al 20 abo's heeft :D

Love U so much (K)

Toen ik niet meer zo’n last had van mijn keel gingen we terug.
‘We gaan proberen of je de kinderen niet aanvalt. Zij hebben wel bloed en een hart die klopt.’ Legde Jasper uit. Ik knikte en keek strak voor uit.
‘Zal het me lukken?’ Vroeg ik aan hem.
‘Tuurlijk, ik ben er om je tegen te houden net zoals de rest. Trouwens, volgens mij is Eleazar er.’ Zei Jasper en schoof de deur open en stapte naar binnen, ik volgde hem en deed de deur dicht. Eleazar was er inderdaad. Hij had Alice vast.
‘Hallo, Eleazar.’ Zei Jasper. Hij stond op en gaf Alice terug aan Bella die Alice aan pakte. Ik liep voorzichtig naar hun toe. Jasper was met Eleazar aan het praten. Ik ging tussen Bella en Rosalie zitten. Ik had niet echt de indruk dat mijn engeltjes bloed hadden, ik rook het in ieder geval bijna niet.
‘Zou ik iemand vast mogen houden?’ Vroeg ik. Bella knikte en gaf Alice aan mij. Mijn engeltje was aan het slapen, het was echt een snoepje. Niet dat ik haar op wou eten, maar ze was gewoon schattig. Ik aaide over haar bol, haar haar was zacht. Ik merkte op dat ze warm waren.
‘Ze is echt een schat.’ Zei Bella en keek naar haar klein nichtje.
‘Dat vind ik ook.’ Zei ik.
‘Zou ik Alice een vast mogen houden?’ vroeg Edward en hij haalde zijn handen uit zijn zak en stak ze vooruit. Ik knikte en legde haar in zijn armen.
‘Dat ze niet wakker word.’ Zei ik.
‘Spencer word wel wakker als je hem over pakt.’ Zei Esmé. Ze had Spencer vast. Spencer was wel wakker. Ik stond op en liep naar hem toe. Esmé gaf Spencer aan mij. Ik hield hem voor me en ik vond dat hij echt op Spencer leek. Ze waren pas 3 dagen oud maar zagen er al uit als 3 maanden. Ik knuffelde Spencer, hij was zacht en warm.
‘Wie is trouwens als eerste geboren?’ vroeg ik.
‘Alice, Owen en toen Spencer.’ Zei Esmé. Renesmee kwam van de hal af.
‘Abby.’ Zei ze en kwam naar me toe rennen en knuffelde mijn benen.
‘Heey, Renesmee.’ Zei ik.
‘Ik vind het zo leuk dat ik een nieuw nichtje heb en 2 nieuwe neefjes.’ Zei ze.
‘Dat vind ik ook leuk.’ Renesmee liet me los.
‘Abby, kom eens.’ Zei Jasper. Ik liep naar hem toe en Spencer drukte ik dicht tegen me aan. hij had met zijn kleine handje mijn shirt vast.
‘Eleazar wilt wat vertelen.’ Zei Jasper. Ik keek vragend naar Eleazar.’
‘Ik kan zien wat voor gave en kan ik schatten wat die gene allemaal daar mee kan.’ Zei Eleazar. Ik knikte.
‘Ik heb zo’n idee dat Owen iets kan doen met andere vormen aan nemen.’ Eleazar fronste een beetje.
‘Spencer heeft geen gave en Alice kan in de toekomst kijken door iemand aan te kijken.’ Eleazar fronste nog even.
‘En jij kan volgens mij mensen makkelijk overhalen.’ Zei Eleazar.
‘Aha, cool.’ Zei ik.
‘Dat heb ik gemerkt.’ Zei Jasper.

Reageer (2)

  • 1Dwolf

    omg mijn broer werkt bij kinderpretland
    woon jij toevallig in weert??
    het is daar echt leuk als je klein bent nu zou ik er gek worden en alleen maar mijn broer gaan klote als hij aan het werk was:P

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Owen kan een weerwolf worden (A) Dat met alice is geen toeval en idd :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen