Foto bij 02- Listen to many, speak to a few

hij-

‘En daarom is het y=2x-5. Wie snapt dit niet?’ ik steek mijn vinger op. Ik hoor de hele klas zuchten. Ik bedenk me snel. ‘mag ik naar de wc mevrouw?’ ‘ja natuurlijk!!’ ik sta op en loop de klas uit. Eenmaal op de gang ontsnapt er een diepe zucht uit mijn mond. Ik loop maar naar de wc en ga in een hokje. Even later hoor ik de stem van James. ‘Hey sukkeltje! Gaat ie lekker?’ ik geef geen antwoord. ‘Zeg maar niks, maar we pakken je nog!! We weten je te vinden…’ ik hoor voetstappen verdwijnen. Ik huil. Wat gaan ze met me doen? Dit keer menen ze het!! Ik weet het zeker!! Ik loop naar de conciërges en zeg dat ik me vreselijk voel. Ik moet met een brief naar huis.
Als ik thuis aankom zit mijn broertje op de bank tv te kijken. ‘Wat doe jij zo vroeg thuis?’ vraagt mijn moeder verbaasd. ‘Ik had het laatste uur uitval’ zeg ik. Ik loop naar boven en doe mijn deur dicht. Ik besluit maar wat huiswerk te maken. Na een kwartiertje komt mijn broertje binnen. ‘Mag ik iets vragen?’’Jahoor, wat is er Zac?’ ‘Nou, je bent nu 17, en ik schaam me een beetje voor je, omdat je nooit uitgaat. Al mijn vrienden lachen mij uit op school… Kan je alsjeblieft voor mij een keertje uitgaan?’ Ik schrik. Maar ik kijk in de droevige ogen van mijn broertje. ‘Ja, zal ik zaterdag uitgaan dan?’ zeg ik met een zucht. ‘Dat zou ik echt heel fijn vinden ja!’ zegt mijn broertje trots. Hij loopt weer weg. Ik zucht diep.

Reageer (1)

  • ninatommo

    Nouhouw poep wijf
    Ik wl weten wie hij persoon is (nerd)
    EN OMG SNEL VERDER :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen