Foto bij Chapter Three.

I want lots of reactions! :3 (+ kudo's).

Het oogcontact dat we hadden, leek een eeuwigheid te duren. Ik voelde al snel een band met Louis, dat was raar want meestal had ik dar niet met de eerste kennismaking met iemand. We lachten naar elkaar en plotseling riep Niall ons: "Hey, Audrey en Louis!" Ons oogcontact verbrak en we keken Niall vreemd aan. "Sorry, dat ik jullie moet storen, maar er is hier iemand die Audrey wilt zien." Ik keek hem veel betekend aan en zag plots een meisje achter de deur naar mij kijken. Ze had blond haar en ze had de felste blauwe ogen ooit. "Ben jij dat, Drey?" "Eli?" Het meisje knikte en kwam in de woonkamer staan zodat ik haar beter kon zien. Het was Elaine, het zevenjarige zusje van Niall. Ik liep naar haar en pakte haar op. Haar lange haren golfden rond me heen. De laatste keer had ze haar haar nog kort, het was dan ook al twee jaar geleden dat ik haar en Niall gezien had. "Ik heb je zo gemist, Eli!" zei ik tegen haar. "Ik jou ook, Drey." "Ja, ze was al twee weken excited over je komst. Ik moest ze soms in toom houden." zei Niall al lachend. Ik zette Elaine terug op de grond en ging op de dichts bijzijnde zetel zitten samen met Brundilda. Elaine kwam naar me toe en ging op m'n schoot zitten. "Nu het groot probleem. Wie gaat bij wie slapen?" "Drey moet bij mij slapen!" zei Elaine enthousiast. "Maar zussie, je moet straks terug naar mama en papa." "Hmm." Ze keek nors naar Niall. "Ik zal wel met Brunilda gaan." Zayn knipoogte naar Brunilda. "Echt niet! Ze gaat bij mij slapen." Harry keek boos naar Zayn en nam Brunilda's hand. "Wow, ik wist niet dat er ooit jongens zouden ruziën over mij." Louis kwam naar mij en fluisterde in m'n oor: "Hou je van wortels?" "Ja, heel erg. Waarom?" "Dan neem ik jou." Hij nam m'n hand en leidde me naar zijn kamer.

Reageer (2)

  • Proprius

    Haha Louis is GE-NI-US! Voor hem zou ik wel van wortels gaan houden (A)

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    haha "Hou je van wortels?" xd
    Leuk geschreven!<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen