The last one

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • PickIe

    Ik denk dat dit het beste einde is dat deze story zou kunnen hebben...
    Het past bij de personages, omstandigheden en bij de titel.
    Op een manier is het zelfs wel soort van een happy ending... Ze heeft eindelijk laten zien wat zíj wel en niet wil...
    En eigenlijk kán ik geen commentaar hebben op het einde. Het is alleen dat ik gehecht ben geraakt aan je personages en je schrijfstijl. En ik weet dat er nu geen vervolg kan komen waarbij ze nog lang en gelukkig leven. Waarbij de mensen die het verdienen sterven en zij met Fred oud kan worden en dat ze heel gelukkig zijn, zoals zij verdienen. Maar ja, dat zou weer te onrealistisch zijn...
    Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen is dat het einde perfect is. Ook al had ik het graag anders gezien.
    Toch wil ik wel zeggen dat ik bij jouw schrijfstijl zelfs een plotseling verschijnende ongelooflijk onrealistische oplossing had geaccepteerd. Gewoon, want als jij het schrijft word je zo meegesleept dat je gewoon niet beseft dat het onrealistisch is.

    Oké, en nu omdat verhaal te verduidelijken; eigenlijk zeg ik gewoon dat ik van het begin tot het einde van je verhaal heb genoten en je geweldig schrijft.

    <3

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Nee, zo zielig(huil)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Zo erg!!!(huil)(huil)
    Maar wel moedig dat ze dat doet
    Mooi geschreven (flower)

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    Ik vind het echt een mooi eind.(flower)

    1 decennium geleden
  • Rainlight

    :( (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen