Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Mylintis

    HET IS WEL NODIG(cat) IK KAN NIET ZONDER FRED(huil) Ook al moet ik me er dan bij neerleggen dat er dan heel erg misschien iets tussen Serra en Fred gaat komen, als er maar een vervolg komt na He lost his smile, she wants it back. Pleaaase?

    Oke, nu word het tijd voor mijn echte reactie :'D

    Dit verhaal was geweldiger dan geweldig, en er staat echt, wat mij betreft, niet veel in dat verbeterd moet worden. Dit eind was minstens zo mooi als een happy end, en eigenlijk ook een stuk realistischer. Ik heb echt heel erg genoten van dit verhaal, en je schrijft echt geweldig(H)

    1 decennium geleden
  • Lifehack

    Ik hield van dit verhaal. Het was gewoon zo puur en prachtig.. <3

    1 decennium geleden
  • Scarfie

    waarschuw me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xfax

    Ik vond het een super verhaal!
    Jammer dat ze uiteindelijk geen happy end kreeg, maar zo was het ook heel mooi...
    Je moet echt nog heel veel schrijven van mij *rrr*, want je schrijft super!

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    Zeggen wanneer het vervolg komt, want dit verhaal is super freaking geweldig
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen