Foto bij The Story of Moon deel 53

Heyhoi!

I'm back. =)
Ik zit nu in een zwaar jaar voor school, maar ik beloof nu echt dat ik delen blijf schrijven.
If you like ; Kudo?
And if you have time, please read my other story : Desire! (A)
Klein deeltje =$

xox' Leaf

Ik schoot overeind, mijn voorhoofd was bezweet en mijn rug kleefde. Een nachtmerrie, waarschijnlijk. Ik keek naast me, Aron lag lekker te slapen. Hijgend luisterde ik goed naar het zachte kloppende hartje vanuit mijn baarmoeder. Ik wreef rustig over het beginnende buikje. " Shh, ik zal je niks doen." Ik keek op de klok en zag dat het half vier in de nacht was. Ik ging weer liggen en trok de deken tot mijn schouders. Ik maakte mijn hand vrij en aaide zachtjes over Arons wang. Ik kroop dichterbij hem en snoof in zijn nek, ik snoof aan zijn haar. Het was mijn lievelingsgeur, ik kan het maar niet omschrijven. Plotseling schoten zijn ogen open en keek ik in de vertrouwde blauwe ogen, de ogen waarvan ik hield. " Is there something wrong? " vroeg hij me fluisterend. " Nee lieverd, ik hou gewoon onbeschrijflijk veel van je." Aron begon te stralen en voordat ik het wist had hij zijn lippen op de mijne gedrukt. Eerst rustig, voorzichtig alsof mijn lippen het breekbaarste van de wereld waren. En toen steeds dwingender, ik proefde de passie en kon bijna de vonken zien die tussen onze lichamen heen en weer sprongen. Ik trok me rustig terug. " Ik hou van je. " " Ik hou van je." beantwoordde hij. Hij gaf me nog een zachte kus op mijn lippen en trok me tegen zich aan. En zachtjes viel ik in slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen